Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 I går fra ettermiddagen og utover kastet jeg opp konstant, hele tiden. Var snakk om maks 15 minutter mellom hver runde. Kom til slutt begge veier. Dette holdt på frem til klokka var rundt 01.30. Etter det gikk det ca. en time mellom hver gang frem til klokka var 05.30, da sovnet jeg. Sov til klokka var 10, og har ikke fått i meg noe mat på over 24 timer nå. Trenger noen gode råd for å få i meg noe mat. Drikker farris blandet med eplejuice i små mengder. Har egentlig veldig lyst på melk, med tanke på at spiserøret mitt er helt ødelagt etter all oppkastet. Sitter her med ekstrem halsbrann og hodepine. Tør ikke å drikke melk, redd for at kvalmen skal bli verre. Er forøvrig gravid i uke 22, så stakkars fosteret som har vært på en skikkelig berg og dalbane. Tar med glede i mot alle tips dere har på lur! Trenger virkelig å få i meg noe... Anonymous poster hash: a1fe4...349
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 I går fra ettermiddagen og utover kastet jeg opp konstant, hele tiden. Var snakk om maks 15 minutter mellom hver runde. Kom til slutt begge veier. Dette holdt på frem til klokka var rundt 01.30. Etter det gikk det ca. en time mellom hver gang frem til klokka var 05.30, da sovnet jeg. Sov til klokka var 10, og har ikke fått i meg noe mat på over 24 timer nå. Trenger noen gode råd for å få i meg noe mat. Drikker farris blandet med eplejuice i små mengder. Har egentlig veldig lyst på melk, med tanke på at spiserøret mitt er helt ødelagt etter all oppkastet. Sitter her med ekstrem halsbrann og hodepine. Tør ikke å drikke melk, redd for at kvalmen skal bli verre. Er forøvrig gravid i uke 22, så stakkars fosteret som har vært på en skikkelig berg og dalbane. Tar med glede i mot alle tips dere har på lur! Trenger virkelig å få i meg noe... Anonymous poster hash: a1fe4...349 Cola, rør ut kullsyra litt. Loff, salte kjeks. Hørtes ut som en helt forferdelig omgangssyke 😟 Anonymous poster hash: a342a...986
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Fokuser på drikke, gjerne noe med sukker. Ikke drikk melk! Saftis kan hjelpe, det føles ikke som drikke. Eller til og med sånn babysmoothie, der får du litt næring også. Halvtinte blåbær eller bringebær? Isbiter? Salte, tørre kjeks er det mange som foretrekker. Kullsyre kan gi raping og brekninger, så drikker du brus bør du riste den godt først. Anonymous poster hash: ac209...b18
Mamma til 2 søte Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Jeg drakk biola med fryste blåbær i sist gang, det ble min redning. Cola er fy-fy. Det er en myte at det fungerer. Tørre, salte kjeks, små slurker eplejuice. God bedring!
Lille krøll Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Ingen melkeprodukter. Det er ikke bra for magen. For min datter var det eneste som hjalp å drikke GEM fra apotek. Det inneholder salter og andre viktige stoffer slik at du holder på væske enda du muligens spyr mer.
SuperFries Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Du trenger bare drikke. Spis når di føler deg klar for det. Prøv gjerne melk, det finnes ikke forskning som sier at det gjør deg verre. Det er individuell opplevelse. For meg funker melk bedre enn dau cola.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Bare tull at cola er en myte! Bare helsefanatikere som sier det. Cola funker når man er kvalm! Væske+næring og god smak. Smaker godt på vei opp også. I tillegg er den sur slik magesyra er så du slipper pH forskjell og tull slik det blir om en drikker vann. Fosteret greier seg fint! Har hatt hyperemesis tre svangerskap (pluss spysyka) og det er som å ha spysyka i uker og mnd og babyene tar det de vil ha! Anonymous poster hash: ed9f8...328
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Gem eller blanding av eplemost og farris. Bare husk at det er saltholdighet en trenger for å holde på væske. Ellers går det bare rett ut m oppkast og diareen Anonymous poster hash: df87e...8c2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 Tusen takk for mange gode tips! Har fått i meg 4 ritz kjeks siden innlegget ble postet. Drukket litt cola og litt farris med eplejuice. Har sendt samboeren nedover for å kjøpe noe yoghurt når halsbrannen holder på å ta knekken på meg. Har ikke kastet opp noe mer, men hatt en runde på toalettet. Magen skriker etter mat, men er så utrolig vanskelig! Føler meg litt som en liten unge som nekter å spise... Anonymous poster hash: a1fe4...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå