Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Er det sært hvis begge foreldrene blir med i barnebursdag? Vi har flyttet til et nytt sted, og barnet vårt er invitert i sin første barnebursdag. Bursdagen skal være i barnehagen. Er det sært om både jeg og pappaen blir med han? Det er første bursdagen han har vært i, og vi tenkte at det kunne være en god anledning til å hilse på de andre foreldrene. Hadde du syns det var sært hvis vi dukket opp begge to? Anonymous poster hash: 26239...e8c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Ja. Så lenge det er i bhg tiden bruker ingen foreldre være med. De andre foreldrene treffer dere på foreldremøte, foreldrekaffe, på dugnader og ved henting og levering. Anonymous poster hash: c652e...f02
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Ja. Så lenge det er i bhg tiden bruker ingen foreldre være med. De andre foreldrene treffer dere på foreldremøte, foreldrekaffe, på dugnader og ved henting og levering. Anonymous poster hash: c652e...f02 Det er i barnehagen, men utenfor åpningstid. De har bare lånt lokalet. Og han er 2,5 år, så en av oss må være med uansett. Anonymous poster hash: 26239...e8c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Ja, det er sært. Det kommer nok av andre anledninger til å bli kjent med de andre foreldrene. Hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: fcd14...a33
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor er det særere enn at bare mor er med? Foreldrene skal vel ikke sitte oppi ungene men snakke sammen og det er en flott anledning til å bli bedre kjent på ett nytt sted Anonymous poster hash: a1402...9a7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor er det særere enn at bare mor er med? Foreldrene skal vel ikke sitte oppi ungene men snakke sammen og det er en flott anledning til å bli bedre kjent på ett nytt sted Anonymous poster hash: a1402...9a7 Hvorfor mor. Far kan dra. Jeg ville syns det var rart med to foreldre pr.unge og hadde ikke regnet med det. Anonymous poster hash: c652e...f02
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor er det særere enn at bare mor er med? Foreldrene skal vel ikke sitte oppi ungene men snakke sammen og det er en flott anledning til å bli bedre kjent på ett nytt sted Anonymous poster hash: a1402...9a7 Jeg har etter hvert invitert til mange barnebursdager. Kun unntaksvis har foreldre vært med, og max ett barn har hatt foreldre med pr selskap. Da er det liksom ikke arenaen til å bli kjent med andre. Anonymous poster hash: fcd14...a33
detverkeribakhodet Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Det er ikke sært. Da en i bhg til datteren min hadde bursdag, leide de bhg til å ha besøket i, og da var det mange som hadde med seg både en og to foreldre. Og dette var større barn. Gå begge to, og kos dere. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor er det særere enn at bare mor er med? Foreldrene skal vel ikke sitte oppi ungene men snakke sammen og det er en flott anledning til å bli bedre kjent på ett nytt sted Anonymous poster hash: a1402...9a7 Hvorfor mor. Far kan dra. Jeg ville syns det var rart med to foreldre pr.unge og hadde ikke regnet med det. Anonymous poster hash: c652e...f02 Det er mange grunner til at begge foreldrene vil dra sammen. Vår er at jeg er døv og har ikke fått møtt så mange av de andre foreldene enda og det er første bursdag barnet vårt skal i. Anonymous poster hash: 479cb...ad1
Morcheeba Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 2,5 år nei det er ikke sært! Gå begge to, dere...
Mammatassar Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 2,5 år nei det er ikke sært! Gå begge to, dere... Enig!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #12 Skrevet 28. februar 2016 Overhodet ikke sært! Gutten er liten og dere kjenner ikke de andre. Dra alle tre og kos dere:) I min datters bursdager har det alltid kommet andre foreldre. Bare hyggelig det:) Anonymous poster hash: 4bdab...8d0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor er det særere enn at bare mor er med? Foreldrene skal vel ikke sitte oppi ungene men snakke sammen og det er en flott anledning til å bli bedre kjent på ett nytt sted Anonymous poster hash: a1402...9a7 Hvorfor mor. Far kan dra. Jeg ville syns det var rart med to foreldre pr.unge og hadde ikke regnet med det. Anonymous poster hash: c652e...f02 Det er mange grunner til at begge foreldrene vil dra sammen. Vår er at jeg er døv og har ikke fått møtt så mange av de andre foreldene enda og det er første bursdag barnet vårt skal i. Anonymous poster hash: 479cb...ad1 Dere bør uansett høre med de som holder selskapet. Når vi innviterer f.eks 10-15 regner jeg ikke med å få med 20-30 foreldre i tillegg. Anonymous poster hash: c652e...f02
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #14 Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor er det særere enn at bare mor er med? Foreldrene skal vel ikke sitte oppi ungene men snakke sammen og det er en flott anledning til å bli bedre kjent på ett nytt sted Anonymous poster hash: a1402...9a7 Hvorfor mor. Far kan dra. Jeg ville syns det var rart med to foreldre pr.unge og hadde ikke regnet med det. Anonymous poster hash: c652e...f02 Det er mange grunner til at begge foreldrene vil dra sammen. Vår er at jeg er døv og har ikke fått møtt så mange av de andre foreldene enda og det er første bursdag barnet vårt skal i. Anonymous poster hash: 479cb...ad1 Dere bør uansett høre med de som holder selskapet. Når vi innviterer f.eks 10-15 regner jeg ikke med å få med 20-30 foreldre i tillegg. Anonymous poster hash: c652e...f02 Ser den. De spurte selv hvor mange som kommer fra oss og jeg spurte om det er greit for de at begge foreldrene kommer - noe det var. Jeg har da folkeskikk selv om jeg er døv. Og jeg må faktisk ha mannen med som tolk selv om jeg er en racer på å lese på munn når vi skal være mange samlet. Ellers er det helt bortkasta at jeg blir med, da står jeg i veien for folk føler jeg. Anonymous poster hash: 479cb...ad1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #15 Skrevet 28. februar 2016 Takk for mange synspunkter. Tror vi satser på å gå begge to, og ser vi at det blir rart så går bare den ene av oss hjem når vi kommer dit. Det er ca 2 min gåavstand fra hvor vi bor, så det blir ikke så rart hvis den ene av oss bare snur og går hjem igjen når vi leverer barnet 😂 Anonymous poster hash: 26239...e8c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #16 Skrevet 28. februar 2016 Som mor til 4 barn fra 5-16 år har jeg holdt min del av barnebursdager, vi har også lånt brhg da de gikk der. Her begynner man ikke å feire barnebursdager før de begynner på stor avdeling, er gjerne 4 års dagen til barnet. Som verter regnet vi alltid med at Noen barn hadde med en forelder, men jeg hadde blitt stresset om noen hadde med begge foreldrene. Dette fordi hos oss har vi alltid tilbudt foreldrene også mat, drikke og kaker når de allikevel er der. Hvis man da er 15 barn og beregner 30 pølser, da må man plutselig opp i 70-80-90 pølser for at alle skal få mat Er ingen voksne som forventer servering, men samtlige har forsynt seg da de fikk tilbudet. Og som vert hadde det vært uaktuelt å bare tilby barna mat.. Men det er meg, da Kom for all del innom, men jeg hadde tatt hilserunden, kanskje skravlet litt med de andre voksene før en av oss hadde dratt Anonymous poster hash: 2be75...40a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #17 Skrevet 28. februar 2016 2,5 år og nytt sted? Helt naturlig, og bare hyggelig (ville i hvert fall jeg tenkt). Fin anledning til å bli kjent med andre foreldre og barn dere skal omgås👍 Anonymous poster hash: 431ed...1a7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #18 Skrevet 28. februar 2016 da bør dere i det minste hjelpe til, ikke bare sitte der og forvente servering Anonymous poster hash: 0e68f...d5a
Mamma til 2 søte Skrevet 28. februar 2016 #19 Skrevet 28. februar 2016 Selvfølgelig er det greit at begge er med! Ungen er jo liten og alt er ukjent. Jeg hadde ikke reagert i det hele tatt!
Blondzilla Skrevet 28. februar 2016 #20 Skrevet 28. februar 2016 Jeg hadde syntes det var rart. Blir mye folk, og er ikke vanlig å beregne så mye mat.
It's all about me Skrevet 28. februar 2016 #21 Skrevet 28. februar 2016 Hadde bursdagen blitt holdt hjemme hadde det vært rart da plassen ofte er begrenset. Men når den holdes i barnehagen synes jeg det er greit og hadde ikke reagert selv. Eneste jeg kunne reagert på er om dere tok det som en middag og spiste dere gode og mette på pølser og kake begge to. Det verste jeg ser er selskap for barn hvor foreldre kaster seg over spisevaner....ja det har faktisk skjedd. Er dere begge koselige og inkluderende som i tillegg hjelper litt til hadde jeg heller sett på det som positivt at dere begge kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå