Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Blir sprø! Er dette normalt?? Hun er vanligvis blid som en lerke, men siste 2 ukene, så er det kontant sutring, ikke fornøyd med noe. Anonymous poster hash: 78b42...8d1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Kanskje hun har vondt et sted? Magen, ørene, halsen? Mye som kan være vondt for de små sommer ikke klarer å si fra om Se om hun for eksempel tar seg mye til øret? Eller om hun spenner kroppen (luft i magen) Og ta en tur til legen. Anonymous poster hash: e6cb8...32c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Tenner? Anonymous poster hash: 1fa9e...857
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 det kan være tenner, hun har fått to nede, og det minner veldig om når hun fikk de for 2 mnd siden. Når jeg tenker meg litt om så sikler hun ekstremt mye for tiden, så prøver dentinox når hun står opp. Tror ikke det er ører eller luft, hun griner ikke, mer misfornøyd og sur. Hun er kjempe fornøyd når hun står opp, leker å koser seg, også hvis vi er ute på tur, men så snur det sånn i 11 tiden, og hun sutrer og sutrer. Alt er galt liksom. Leker og koser med henne, hun spiser masse og sover når hun skal. HI Anonymous poster hash: 78b42...8d1
februarprins2013 Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 tenner kanskje? aktivere du henne nok for eksempel?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 tenner kanskje? aktivere du henne nok for eksempel? Det er nok tenner Ja, aktiviserer henne masse, og hun kryper rundt å utforsker også HI Anonymous poster hash: 78b42...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå