Gå til innhold

hvordan tolke dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer er litt slem med meg. han biter meg i puppene. pisker meg og kniper meg. kniper meg så jeg skal skreve så han kan ha samleie med meg. jeg skriker au og sier slutt men han fortsetter. jeg tror han bare leker med meg fordi jeg liker de også. men bare av og til når JEG selv vil..da bruker jeg å si fra. jeg føler meg litt misbrukt av og til men er vel ikke de siden jeg liker de sann av og til. men kan bli litt masse!! har ofte blåmerker og bitemerker. han er ellers en normal og snill mann😉 men er de overgrep soden jeg ikke altid vil leke den leken ellr ikke?

Anonymous poster hash: 8f081...4bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et ovegrep.

Anonymous poster hash: d2bc5...5e5

Skrevet

Du må gi beskjed!

Anonymous poster hash: 62726...c12

Skrevet

jeg har sagt til han at jeg skal gje besjed når jeg vil ha litt røff bahandling. men han gjør de bare pluttslig. av og til vil jeg bare ha rolig kose sex. vi har sex ofte og har de bra sammen på alle måter. men plager meg litt å bli "voldtatt" så ofte. nå har jeg blåkuler rundt håndleddene og bitemerker på halsen.

hi

Skrevet

Avtal et kodeord for når han ikke får lov å være hardhendt. Det skal gjelde absolutt og skal ikke overprøves. Han må respektere dine grenser for at du skal føle deg trygg. Forklar ham at dette er viktig for forholdet deres.

Tydelige grenser er viktige for dere begge. Du skal føle deg trygg på at du har gitt ordentlug beskjed om hva som er greit eller ikke, slik at du slipper å lure på om det egentlig er greit eller ikke. Han trenger tydeligvis tydelige grenser da han ikke alltid lytter til deg, muligens bare tar det som en del av leken.

Anonymous poster hash: 40210...c95

Skrevet

Er enig i at dere skal ha et kodeord eller avtale på forhånd hva slags sex dere skal ha.

Hos oss er det nesten alltid elementer av bdsm når vi har sex, men om jeg (eller han) bare vil ha vaniljesex sier vi i fra. Selv om det ofte glir ut :P Det å bruke ord som nei, stopp, ikke osv funker jo ikke, sier jeg nei blir jeg straffet ;) Rød hud, blåmerker osv hører med.

Men! Min mann vet alltid hvor grensene mine går, han leser meg og vet hvor langt han kan gå og jeg har aldri følt det som et overgrep eller overtramp! Det er svært viktig at det ikke forekommer, tillit er utrolig viktig! Spesielt når man gjør seg så sårbar for den man er sammen med! Så det din mann gjorde er ikke greit.

Anonymous poster hash: 12096...3f4
Skrevet

ja vi får lage ett kodeord. 😄 bra her er andre som liker litt røff behandling her 😉

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...