GÃ¥ til innhold

Er det bare jeg som er oppe kl 5?😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tvillinger som våkner og er klar for dagen kl.5 hver natt.Jeg har gitt opp å prøve å få dem til å sove lengre så klokken 5 er vi oppe...tar gjerne imot tips, men føler vi har prøvd det meste...jeg er så trøtt!😭

Anonymous poster hash: 4c4e7...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp lekegrind om du ikke har og legg deg på sofaen eller godstolen😀

Det er lov på den tiden av døgnet!

Anonymous poster hash: 8d863...0fa

Skrevet

Hehe ja, har lekegrid, men hønemor som jeg er tør jeg ikke duppe av på sofaen med dem oppi der🙈

Skrevet

Når du vet dem er der sover du veldig lett! Lett søvn er bedre enn ingen søvn😩

Føler med deg. Vet akkurat hvordan du har det😴😴😴

Anonymous poster hash: 8d863...0fa

Skrevet

Har tvillinger som våkner og er klar for dagen kl.5 hver natt.Jeg har gitt opp å prøve å få dem til å sove lengre så klokken 5 er vi oppe...tar gjerne imot tips, men føler vi har prøvd det meste...jeg er så trøtt!😭

Vet åssen det er... Hadde heldigvis bare en da 😊. Kaffe og frisk luft. Eneste som hjalp meg. Det gir seg etterhvert!

Anonymous poster hash: cdecd...5c6

Skrevet

Står ikke mannen opp med de iblant da? Så du får hentet deg inn...

Anonymous poster hash: 020c6...a99

Skrevet

Han er borte noen mnd om gangen...og når han jobber hjemme er det som regelt natterstid så det er sjelden jeg får nattasøvn🙈

Skrevet

Føler med deg. Vår eldste var slik og er fremdeles tidlig våken, men nå 9 år og "klarer seg selv" noen timer.

Jeg overlevde med å sikre et stort rom 100% og ha en madrass på gulvet. Da lå jeg og småsov et par timer mens han spant litt rundt :)

Anonymous poster hash: 6d819...000

Skrevet

Husker den tiden med skrekk og gru!!! Tortur, rett og slett. Minste her er 4 år, og klokka tipper 7 før han våkner. Synes fortsatt det er tidlig, men jeg skal ikke klage når jeg blir minnet på at 5 var vanlig før i tiden:)

Skrevet

Vi hadde det også sånn en periode. Eneste måten å overleve på for meg var å snu døgnet selv og innstille seg på at dagen starter da.

Hvor gamle er de? Når de våkner så tidlig tar de vel første dupp tidlig også? Da bør du også prøve å få deg litt søvn, om så bare en time.

Hold ut, det blir bedre.

Skrevet

Jeg står aldri opp 5. Selvom barna vil det. Hvor gamle er de?

Skrevet

De sover veldig lett på morgenen. En lyd fra den andre er nok til å vekke de.

Mine tvillinger var slik. Og så hausa de opp hverandre selvom de fortsatt var trøtte.

Ulempen med tvillinger.

Anonymous poster hash: fd63c...411

Skrevet

De er 1 år...akkurat som hun her skriver om at tvillingene hauser hverandre opp så ikke enkelt å få de til å sovne igjen...

Skrevet

Gå inn til dem ca 30 min før de våkner og stryk dem på kinnet og pakk dyna godt rundt dem. Kroppstemperaturen er på sitt laveste rundt kl 5, så derfor våkner mange småbarn da. Poenget her å ikke å vekke dem, men å nesten vekke dem slik at de går inn i en ny tung søvnfase. Når du har gjort dette, legger du deg igjen. Funket for mine tvillinger.

Anonymous poster hash: e8b86...f45

Skrevet

Nå trodde jeg nesten det var noen fler som meg ;) Jeg står nemlig frivillig opp mellom 5 og 5.30 flere ganger i uka når det er skole - rett og slett fordi jeg syns det er så deilig å ha huset for meg selv en gang i blant.

Skrevet

Gå inn til dem ca 30 min før de våkner og stryk dem på kinnet og pakk dyna godt rundt dem. Kroppstemperaturen er på sitt laveste rundt kl 5, så derfor våkner mange småbarn da. Poenget her å ikke å vekke dem, men å nesten vekke dem slik at de går inn i en ny tung søvnfase. Når du har gjort dette, legger du deg igjen. Funket for mine tvillinger.

SÃ¥ pakke dem unn kl 4.30?

Jeg er ikke hi...men har samme problem. Opplever at hver minste lys2om morgenen vekker

Anonymous poster hash: 9cda1...f5c

Skrevet

Ja, hver morgen kl 4-5. Baby er 9 mnd.

Anonymous poster hash: 00330...952

Skrevet

SÃ¥ pakke dem unn kl 4.30?

Jeg er ikke hi...men har samme problem. Opplever at hver minste lys2om morgenen vekker

Anonymous poster hash: 9cda1...f5c

Riktig! 😊 Gå gjerne kl 4, hvis du er redd for å vekke dem kl 4.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...