Gå til innhold

? Hvorfor vant den dårligste sangen hæ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er stemmene fikset på?

Anonymous poster hash: 6f34e...e81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agnete er best!!!!! Hurra!!

Anonymous poster hash: 3a548...30f

Skrevet

Vi stemmer med lommeboka i mente, nå slipper vi å arrangere Eurosong som er så fordyrende på lisensen..

Anonymous poster hash: f1690...558

Skrevet

Agnete er best!!!!! Hurra!!

Anonymous poster hash: 3a548...30f

Nei denne er dårligere enn haba haba, agnete er ei flott jente med en flott stemme, men denne sangen var dårlig

Skrevet

Blir helt forvirret av at refrenget er så langsomt! Skulle vært motsatt!!

Anonymous poster hash: 4b7e5...994

Skrevet

Ble helt forvirret av at så mange nordmenn har lyst på sisteplass i esc. Ingen av de gullfinalistene hadde vunnet uansett, så man kunne jo like greit ha stemt på noen andre slik at vi beholdt litt ære iallefall.

Skrevet

Ble helt forvirret av at så mange nordmenn har lyst på sisteplass i esc. Ingen av de gullfinalistene hadde vunnet uansett, så man kunne jo like greit ha stemt på noen andre slik at vi beholdt litt ære iallefall.

Skrevet

Syns det var en fortjent seier, jeg :)

Anonymous poster hash: 47908...b18

Skrevet

Den var favoritten min😃

Anonymous poster hash: c6350...e68

Skrevet

Det er nok en grunn til at Norge ofte ender blant de siste på MGP. Her i landet er det pupper, lår og pent fjes som er viktig i musikkbransjen. Hvor talentfull man er, er det ikke så nøye med.

Anonymous poster hash: b3424...6c4
Skrevet

Det er nok en grunn til at Norge ofte ender blant de siste på MGP. Her i landet er det pupper, lår og pent fjes som er viktig i musikkbransjen. Hvor talentfull man er, er det ikke så nøye med.

Anonymous poster hash: b3424...6c4

Hvem andre av deltakerne er SÅ mye mer talentfull enn Aggi, om jeg må få spørre??

Dette var seriøst tidenes dårligste MGP

Anonymous poster hash: 903e0...8a0

Skrevet

Agnet syng no i det minste reint. I motsetnad til dei fleste andre eg såg i går. Om sangen var bra eller ikkje kan eg igrunn ikkje uttale meg om sidan alle songane i grand Prix som regel ligg veldig langt frå min smak. Så mogleg den var bra for den sjangeren;-)

Skrevet

Nei, jeg tror det var nettopp det som var poenget, at det var overraskende at refrenget gikk sakte :)

Verset hadde undertoner av discorytmer, og man får forventning om at verset bygger opp til at refrenget skal "eksplodere" i skikkelig rytmer. At ref da skifter tempo og går saktere er faktisk ganske teknisk krevende for sangeren og et overraskelsesmoment for oss som hører på, nettopp fordi man egentlig forventer et raskere tempo på refrenget :)

Jeg syns det var skikkelig kult hvordan de hadde bydg opp sangen :)

Men må innrømme at jeg ikke syns noen av sangene var sånn voldsomt bra, egentlig. Hvor høyt vi kommer på lista, det aner jeg ikke, men for meg var det uansett ingen sang som skilte seg ut og bare sa "Wow, denne mååå vinne" :P

Freddy Kalas sin sang var kul, den, men ikke dritbra. Suite16 hadde gått rett til topps i MGPjr, men ikke sikkert de hadde gjort det så bra i Europa forøvrig, da tenåringsjenter ikke er overreprensentert som stemmere i mgp, og de er ikke "store" i Europa slik de er her hjemme. Og vi kan uansett ikke stemme på vår egen sang. Dessuten, jeg var sikker på at refrenget var et plagiat, jeg var sikker på å ha hørt det før.

Hun siste som sang hadde en fin sang, men så ut som om hun hadde spasmer. Det var litt distraherende og tok fokuset bort fra sangen :P

Agnetes sang var både fin, overraskende og godt gjennomført.

Av alle bidragene syns jeg hun fortjente å vinne :)

Men smaken er som baken, og med mindre vi får en ny Fairytale så vil man aldri vite hvordan resultatet blir i mgp :)

Anonymous poster hash: 47908...b18

Skrevet

Hvilken likte du hi?

Av de som var med i går syns jeg bare Agnete og hun som kom på 4 plass hadde noen lunde ok sanger.

Forstår ikke at de får så dårlige bidrag når det er så utrolig mange talenter i Norge. Flere var rett og slett pinlige å høre på. Som de guttene som ikke en gang kan synge. Pinlig.

Anonymous poster hash: 597d5...8ba
Skrevet

Er stemmene fikset på?

Hvem hadde du håpet på skulle vinne da?😉

Anonymous poster hash: c6350...e68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...