Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Svigers laget et HELV. ved sist dåp fordi VI ikke hadde pålagt dem å skrive sanger og tale og min mor overrasket oss med å skrive sang etc. Det var vår feil. De ødela mye av dåpen faktisk. Vel, barn nr to døpes. Og vi sier, dere kan skrive sanger og tale. Gidder de det? Nei!!!! Fy søren... Anonymous poster hash: 6f9c0...f08
Gjest Antarctica Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Svigers laget et HELV. ved sist dåp fordi VI ikke hadde pålagt dem å skrive sanger og tale og min mor overrasket oss med å skrive sang etc. Det var vår feil. De ødela mye av dåpen faktisk. Vel, barn nr to døpes. Og vi sier, dere kan skrive sanger og tale. Gidder de det? Nei!!!! Fy søren... Anonymous poster hash: 6f9c0...f08 Jeg husker tråden... Syns de virket helt skrullete.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Svigers laget et HELV. ved sist dåp fordi VI ikke hadde pålagt dem å skrive sanger og tale og min mor overrasket oss med å skrive sang etc. Det var vår feil. De ødela mye av dåpen faktisk. Vel, barn nr to døpes. Og vi sier, dere kan skrive sanger og tale. Gidder de det? Nei!!!! Fy søren...Anonymous poster hash: 6f9c0...f08 Jeg husker tråden... Syns de virket helt skrullete. De er det. Og når de endelig får muligheten så gidder de ikke, huff... Anonymous poster hash: 6f9c0...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå