Gå til innhold

Den der disko sangen som var nettopp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så dårlig at det var bra, hva synes dere om mgp sålangt

 

Anonymous poster hash: dd3f3...99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var utrolig dårlig! Ikke imponert over Stage Dolls så langt heller..

 

Anonymous poster hash: b8735...50a

Skrevet

Jævlige begge to 👎🏼

 

Anonymous poster hash: 61fe4...b32

Skrevet

Veldig dårlig, nesten så den ble bra. Men tror faktisk at vi kunne sanket en del poeng med den;) Spesielt fra øst Europa;)

 

Anonymous poster hash: 6e69c...fbf

Skrevet

Synes åpningsshowet til Kåre Magnus og Silya var suverent, sikkert det beste med hele mgp

 

Anonymous poster hash: 012e6...971

Skrevet

Likte Makeda (?), nr. 4. Den fenget :)

Skrevet

Veldig dårlig til nå.....får se hvordan power balladen blir....

Skrevet

Hihi. Han der Tommy er litt kjekk ☺️

 

Anonymous poster hash: 61fe4...b32

Skrevet

Nr.7 var best hittil syns jeg. Bildene av nordlyset hjalp på, jeg er så svak for det😊

 

Anonymous poster hash: 6e69c...fbf

Skrevet

Det er direkte pinlig å ha en sånn låt med! Og når de ikke kan et ord engelsk så kan de heller synge på norsk!

 

Anonymous poster hash: fd7d4...8fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...