Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Var så dårlig at det var bra, hva synes dere om mgp sålangt Anonymous poster hash: dd3f3...99f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Jeg synes den var utrolig dårlig! Ikke imponert over Stage Dolls så langt heller.. Anonymous poster hash: b8735...50a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Jævlige begge to 👎🏼 Anonymous poster hash: 61fe4...b32
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Veldig dårlig, nesten så den ble bra. Men tror faktisk at vi kunne sanket en del poeng med den;) Spesielt fra øst Europa;) Anonymous poster hash: 6e69c...fbf
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #7 Skrevet 27. februar 2016 Synes åpningsshowet til Kåre Magnus og Silya var suverent, sikkert det beste med hele mgp Anonymous poster hash: 012e6...971
Lovemychild Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 Veldig dårlig til nå.....får se hvordan power balladen blir....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 Hihi. Han der Tommy er litt kjekk ☺️ Anonymous poster hash: 61fe4...b32
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #12 Skrevet 27. februar 2016 Nr.7 var best hittil syns jeg. Bildene av nordlyset hjalp på, jeg er så svak for det😊 Anonymous poster hash: 6e69c...fbf
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #14 Skrevet 27. februar 2016 Det er direkte pinlig å ha en sånn låt med! Og når de ikke kan et ord engelsk så kan de heller synge på norsk! Anonymous poster hash: fd7d4...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå