Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #26 Skrevet 27. februar 2016 Bakt søtpotet med bacon, smeltet ost og crème fraiche 😊 Samme hadde vi. Bakt søtpotet med chili, revet ost, bacon, vårløk og creme fraiche. Jeg hadde bare vårløk og chili på, slanker meg 😩 Anonymous poster hash: 1dcf5...c5e
Nullstress;) Skrevet 27. februar 2016 #27 Skrevet 27. februar 2016 Bakt søtpotet med bacon, smeltet ost og crème fraiche 😊Samme hadde vi. Bakt søtpotet med chili, revet ost, bacon, vårløk og creme fraiche.Jeg hadde bare vårløk og chili på, slanker meg 😩 Anonymous poster hash: 1dcf5...c5e Sett på samme oppskrift vi 😂
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #28 Skrevet 27. februar 2016 Bakt søtpotet med bacon, smeltet ost og crème fraiche 😊Samme hadde vi. Bakt søtpotet med chili, revet ost, bacon, vårløk og creme fraiche.Jeg hadde bare vårløk og chili på, slanker meg 😩 Anonymous poster hash: 1dcf5...c5e Sett på samme oppskrift vi 😂 Antakelig 😀 Anonymous poster hash: 1dcf5...c5e
JessicaM50 Skrevet 27. februar 2016 #29 Skrevet 27. februar 2016 I dag ble det biff strimler av indrefilet, hjemmelaget soppstuing, fløtepoteter og peppersaus 🍴
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #31 Skrevet 27. februar 2016 Her er alt innafor, så lenge det er poengtert at det er HJEMMELAGET! Anonymous poster hash: f41aa...db4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #32 Skrevet 27. februar 2016 I dag ble det biff strimler av indrefilet, hjemmelaget soppstuing, fløtepoteter og peppersaus 🍴 Strimler du kjøttet før eller etter du har stekt det? Anonymous poster hash: 1dcf5...c5e
JessicaM50 Skrevet 27. februar 2016 #33 Skrevet 27. februar 2016 I dag ble det biff strimler av indrefilet, hjemmelaget soppstuing, fløtepoteter og peppersaus 🍴Strimler du kjøttet før eller etter du har stekt det? Anonymous poster hash: 1dcf5...c5e Før :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå