Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Er det alltid slik at det en en som er mer feminin og en som er mer maskulin i forholdet? Syne det aldri slår feil. Anonymous poster hash: 30de4...9a0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Nei, de er vel like forskjellige som alle andre par, om de er heterofile, homofile eller lesbiske har vel ikke så mye med saken å gjøre Anonymous poster hash: 02444...5fd
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Nja... Vet om flere par hvor begge er mer maskuline enn feminine, men mulig en av dem er enda mer maskulin enn den andre, uten at det er noe jeg ser... Anonymous poster hash: 4eabc...859
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Jeg er lesbisk, og jeg skjønner hvorfor du spør, men jeg opplever det ikke sånn. Var nok vanligere før, da homomiljøet var mer marginalisert og man signaliserte mer gjennom klær, stil. Vanskelig å forklare kort og greit på mobilen. Når jeg tenker på alle venneparene våre som er to damer, er ingen av dem slik du sier. Få av dem er utpreget feminine eller utpreget maskuline,faktisk, de fleste er bare vanlig dødelige H&M-kledde damer. :-) Anonymous poster hash: afb1d...eaa
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Faktisk er alle de jeg kjenner sånn. Den ene er mere "mann" enn den andre. Men er nok ingen regel på det. Og ikke sikkert at de selv vil innrømme, eller ser det selv. Anonymous poster hash: e8a86...c78
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 Se på venninnegjenen din. Hvem er mest mann av dere? Kanskje er det deg. Anonymous poster hash: 3ee50...a26
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #7 Skrevet 27. februar 2016 Se på venninnegjenen din. Hvem er mest mann av dere? Kanskje er det deg. Anonymous poster hash: 3ee50...a26 Hehe, godt poeng. Jeg er ikke lesbisk selv, men har aldri forstått denne fascinasjonen av hvem som liksom er "mannen". Ingen av dem! Er liksom derfor de er lesbiske Anonymous poster hash: 129fc...6e4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Ingen er mannen eller dama, men en er helt klart mer maskulin. Det samme gjelder homofile. Dere som fornekter dette har sikkert en god intensjon, men jeg ser ikke behove for å late som om det ikke er tilfelle. Det er noe som alle ser! Og ja, jeg kjenner MANGE homofile og lesbiske. Min beste venn er homofil. Det er ikke noe nedverdigende i at deres forhold også er preget av forholdet mellom maskulin/feminin, selv om de er to av samme kjønn! Anonymous poster hash: b77d0...5bf
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 En av dem vil jo nødvendigvis være med maskulin enn den andre.. Rett og slett fordi de er to forskjellige individer! Som anonym sier over - se på venninnegjengen din, er vel ulik grad av maskulinitet/femininitet der også! Men jeg skjønner ikke hvorfor det har noe å si? Anonymous poster hash: 8fb92...750
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 Er det alltid slik at den ene parten i et forhold har høyere IQ enn den andre? Synes aldri å slå feil... Anonymous poster hash: b589a...7f1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 Ingen er mannen eller dama, men en er helt klart mer maskulin. Det samme gjelder homofile. Dere som fornekter dette har sikkert en god intensjon, men jeg ser ikke behove for å late som om det ikke er tilfelle. Det er noe som alle ser! Og ja, jeg kjenner MANGE homofile og lesbiske. Min beste venn er homofil. Det er ikke noe nedverdigende i at deres forhold også er preget av forholdet mellom maskulin/feminin, selv om de er to av samme kjønn! Anonymous poster hash: b77d0...5bf Anonym eaa her. Helt enig med deg at det ikke er noe nedverdigende ved at en er mer maskulin eller feminin i et samkjønnet par. Jeg bare beskriver det jeg ser rundt meg. Men når du sier at en alltid er mer maskulin, tenker du utseendemessig eller i personlighet? For hvis du ser på mitt forhold, er vi en salig blanding, og du kan liksom ikke koble sammen utseende, kjønn og personlighetstrekk/interesser på samme måte som man gjør med heterofile par. Det er egentlig en lettelse å ikke måtte være den som lager mat, skifter dekk, fikser ferie, legger ungene, snakker om følelser eller gråter ofte basert på en stereotypisk oppfatning av hva det ene eller andre kjønnet "skal" gjøre. Selv om heterofile par består av en mann og en dame, er det vel ikke sånn at mannen er mest maskulin og damen mest feminin på alle områder? Jeg ser mest maskulin ut, føler meg som en transe i kjole, men jeg gråter mest og snakker mest om følelser, og jeg fødte barna våre. Kona mi lager mat og er ekspert med slagboret. Dette er jo enormt interessant, men jeg synes det er vanskelig å skrive godt om det. Anonymous poster hash: afb1d...eaa
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #12 Skrevet 28. februar 2016 90% av lesbiske par er mer maskulin enn andre parten. Litt halvfeit trailerlesbe 😂😂 Anonymous poster hash: 2b5fd...d4f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 90% av lesbiske par er mer maskulin enn andre parten. Litt halvfeit trailerlesbe 😂😂 Anonymous poster hash: 2b5fd...d4f Faktisk tror jeg det er riktigere å si at de i så fall er to halvfeite trailerlesber sammen. Er i hvert fall min erfaring. Og litt på siden: visste ikke at maskuline, halvfeite lesber hadde blitt trendsettere. Synes nemlig flere og flere streite damer også ser både halvfeite og traileraktige ut. Anonymous poster hash: afb1d...eaa
Surogvanskelig Skrevet 28. februar 2016 #14 Skrevet 28. februar 2016 90% av lesbiske par er mer maskulin enn andre parten. Litt halvfeit trailerlesbe 😂😂 Anonymous poster hash: 2b5fd...d4f Dette innlegget gir da ingen mening. Glemt å ta pilla de i dag?
Surogvanskelig Skrevet 28. februar 2016 #15 Skrevet 28. februar 2016 Og denne trådene er et godt virkemiddel til å få unge, usikre lesber til å krype enda lenger inn i skapet. Kan ikke folk bare være folk uten at noen skal sitte å kommentere med en bedrevitende, nedlatende holdning?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #16 Skrevet 28. februar 2016 Jeg har akkurat kommet litt inn i miljøet gjennom en lesbisk venninne. Jeg vil si at de er akkurat som alle andre jenter bortsett fra at de ligger med hverandre. Ingen av de jeg har møtt en den stereotypiske halvfeite lesba som egentlig vil være mann. Selv om det sikkert finnes noen av de også. Anonymous poster hash: ced57...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå