Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Blir overrasket over hvor mange som ikke vet at fluor ikke skal ut i resten av kroppen. - det er jo gift!!! Fluor skal selvfølgelig virke direkte på tennene, da dette har en dokumentert god effekt mot karies. Det er derfor tannleger anbefaler bruk av fluor, men dessverre advarer de for lite om at fluor er direkte skadelig for resten av kroppen. I Usa og England har man begynt å fjerne fluor fra drikkevannet fordi det gjør mer skade på kroppen enn det gjør godt for tennene. Fluor skal ikke svelges! Men lokal virkning på tennene - ja. Puss tenner med fluortannkrem (og lær barna å spytte), bruk munnskyll... men ikke la barna deres spise og svelge ned fluor. Det er gift for alt annet enn direkte på tennene. Anonymous poster hash: 90147...b9e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/flere-frykter-fluor-tannkrem/a/23436433/ Anonymous poster hash: 1a7fa...fcf
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 I store doser er også salt giftig. Selv går jeg på litium, det er giftig. Jeg må avgi urinprøver og blodprøver jevnlig fordi det er toksisk. Jern i overdoser er giftig og gir hemokromatose. Kalium, folsyre, D-vitamin, kalsium, sink, mangan, selen, hundrevis av andre mineraler er også giftige i store doser. Og så videre. Alle de tingene vi bare skal ha i smått og som kalles sporstoffer, er "egentlig" giftige. Men i rett dose er de livsviktige. Anonymous poster hash: b38db...c10
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Usaklig link. LES innlegget mitt. SELVFØLGELIG skal fluor virke på tennene. Problemet er når det knaskes og svelges i tablettform slik at resten av kroppen blir forgiftet. Anonymous poster hash: 90147...b9e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 I store doser er også salt giftig. Selv går jeg på litium, det er giftig. Jeg må avgi urinprøver og blodprøver jevnlig fordi det er toksisk. Jern i overdoser er giftig og gir hemokromatose. Kalium, folsyre, D-vitamin, kalsium, sink, mangan, selen, hundrevis av andre mineraler er også giftige i store doser. Og så videre. Alle de tingene vi bare skal ha i smått og som kalles sporstoffer, er "egentlig" giftige. Men i rett dose er de livsviktige. Anonymous poster hash: b38db...c10 Ja, men det du ramser opp er livsnødvendig i riktig mengde. Fluor er gift uansett mengde. Det har bare en lokal positiv virkning direkte på tennene. Likevel lar vi fluor havne ned i små barnekropper i form av tabletter. Anonymous poster hash: 90147...b9e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 Folk er for dumme til å tenke selv. Ikke fluortilskudd her i huset Anonymous poster hash: 60432...094
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #7 Skrevet 27. februar 2016 Hi, det å ta opp fluorproblematikken her på forumet på en saklig måte er nesten umulig. Det blir på samme måte som at det er umulig med en saklig vaksinedebatt her inne. Anonymous poster hash: 81db5...770
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 Hi, det å ta opp fluorproblematikken her på forumet på en saklig måte er nesten umulig. Det blir på samme måte som at det er umulig med en saklig vaksinedebatt her inne. Anonymous poster hash: 81db5...770 Ok, sorry, trodde det var lett å forstå poenget. Men når mineraler og vitaminer dras fram som sammenligning, skjønner jeg den håpløse tegninga. Huff, så villedet mange er... Anonymous poster hash: 90147...b9e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 Hi, det å ta opp fluorproblematikken her på forumet på en saklig måte er nesten umulig. Det blir på samme måte som at det er umulig med en saklig vaksinedebatt her inne. Anonymous poster hash: 81db5...770 Ok, sorry, trodde det var lett å forstå poenget. Men når mineraler og vitaminer dras fram som sammenligning, skjønner jeg den håpløse tegninga. Huff, så villedet mange er... Anonymous poster hash: 90147...b9e Leste du linken? Den var ikke usaklig. Den påpeker at DU er villedet. Fluorskepsis er unødvendig, for "fluorforgiftning" er ikke en utbredt diagnose. Men det er karies. Anonymous poster hash: b38db...c10
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 ALT er gift i store nok mengder, HI. Vi har aldri hatt flour i vannet sånne mengder som de har i utlandet. Anonymous poster hash: cf3b3...976
Kubbelyset Skrevet 27. februar 2016 #11 Skrevet 27. februar 2016 Fluor er en gift, der har du rett i. Men fluorid (som da er det som brukes i fluortabletter,tannkrem,skyll) er ikke giftig, eller, giftig i ekstreme mengder som flere glass fluortabletter på en gang, eller 9-10 tuber tannkrem.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #12 Skrevet 27. februar 2016 Hjelpes, hysteri igjen... Barnet mitt skal fortsette med flour og få alle vaksiner ihvertfall. Anonymous poster hash: 15b44...8ae
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #13 Skrevet 27. februar 2016 Du vet at det er forskjell på fluor og fluorid? Anonymous poster hash: cad60...bd1
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #14 Skrevet 27. februar 2016 I store doser er også salt giftig. Selv går jeg på litium, det er giftig. Jeg må avgi urinprøver og blodprøver jevnlig fordi det er toksisk. Jern i overdoser er giftig og gir hemokromatose. Kalium, folsyre, D-vitamin, kalsium, sink, mangan, selen, hundrevis av andre mineraler er også giftige i store doser. Og så videre. Alle de tingene vi bare skal ha i smått og som kalles sporstoffer, er "egentlig" giftige. Men i rett dose er de livsviktige. Anonymous poster hash: b38db...c10 Er du bipolar? Anonymous poster hash: 77eda...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå