Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Har dere med mat, eller kjøper/får dere på jobb? Jeg hater brødskiver, så niste lager jeg aldri. Men nå begynner hotellfrokosten/lunch/middagen å vise seg på vekta.. 🙈 Anonymous poster hash: 316d5...0cd
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Er dette den første jobben du har? Hva med å velge de sunne valgene på jobb. Eller lag deg salat å ta med. Anonymous poster hash: d9563...001
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Er dette den første jobben du har? Hva med å velge de sunne valgene på jobb. Eller lag deg salat å ta med. Anonymous poster hash: d9563...001 Haha, nei, men har kun jobbet i hotell og restaurantbransjen. Har vært heldig å kunne spise godt uten å legge på meg i 16 år, men nå er jeg over tretti og forbrenningen er ikke som den var.. Har faktisk aldri sett noen på jobb ta med niste, utenom stuepikene, men de spiser på eget pauserom så aner ikke hva de spiser. Så mine assosiasjoner til niste er svett nittitalls skolemat.. Tar gladelig imot tips 👌🏼 Anonymous poster hash: 316d5...0cd
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Mannen jobber på hotell og vet han har litt samme problemet. Der får de spise av bufeten og maten på det hotellet er latterlig god. Han har begynt å kutte ned på porsjonene som første grep. Så er planen å gå over til mindre desserter og mere grønnsaker. Men har troen på prosjonskontroll, for han går så mye ila en dag, at det burde ikke ha noe å si for vekten, egentlig Anonymous poster hash: a22d7...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå