Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Jeg er i uke 35, og er så ekstremt tørst og varm... Jeg drikker kun vann, farris&eplejuice og innemellom ett glass eple eller appelsinjuice - men er sikkert oppe i en fire/fem liter om dagen! Tisser ikke mer enn før, og urinen er mørk? Og i tillegg er jeg blitt så utrolig varm. Må sove uten dyne store deler av natta, og lufter huset så fort jeg har mulighet, enda det er snøstorm og minusgrader ute! Kan legge til at jeg har hatt hyperemisis hele veien, og selv om jeg er bedre nå er jeg fremdeles mye kvalm... Er normalvektig, og har ikke tatt igjen startvekta mi enda! Helt vanlig for en gravid å ha det sånn? Er mitt tredje barn, men har aldri hatt det sånn før. Anonymous poster hash: 50d17...42a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 At du er varm er veldig vanlig - ikke så mye å gjøre med. Og svetter du mye er det naturlig at du drikker mer. Men fem liter om dagen høres voldsomt ut! Tror jeg ville bedt legen sjekke for svangerskapsdiabetes, selv om man da også pleier å tisse mye. Anonymous poster hash: 0ac2f...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå