Gå til innhold

Lengter etter et barn til..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det snart er for seint med tanke på alder, jeg er 36 og mannen er 41.

 

Grunnen til at vi har ventet er at økonomien ikke er den beste akkurat nå. Mannen har en stabil jobb med en ok lønn, jeg er arbeidssøker. Vi får det absolutt til å gå rundt, men ikke mer enn det. Men igjen tenker jeg at det viktigste er at barnet får masse kjærlighet, trygghet, mat og tak iver hodet, og det får den jo.

 

Hr vært gift med mannen i seks år og vi har et godt og stabilt forhold.

 

Nei, dette ble dårlig formulert ser jeg. Vil bare ha et barn til før det er forsent. Når jeg tenker over det er det egentlig aldri "rett tidspunkt" å få barn. Mannen støtter meg uansett om jeg vil vente eller gå for det.

 

Hva tenker dere?

 

 

Anonymous poster hash: d360f...3cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hvilken som helst jobb, start med prøving.

 

Anonymous poster hash: 6d46f...211

Skrevet

Ta hvilken som helst jobb, start med prøving.

 

Anonymous poster hash: 6d46f...211

Bor i en bygd, har prøvd, men er begrenset hva det er av jobber her. Å flytte er ikke et alternativ da vi begge er oppvokst å har familie her, barnet er godt etablert i bhg og har venner.

 

Anonymous poster hash: d360f...3cc

Skrevet

 

Ta hvilken som helst jobb, start med prøving.

 

Anonymous poster hash: 6d46f...211

Bor i en bygd, har prøvd, men er begrenset hva det er av jobber her. Å flytte er ikke et alternativ da vi begge er oppvokst å har familie her, barnet er godt etablert i bhg og har venner.

 

Anonymous poster hash: d360f...3cc

Da må du kanskje pendle litt da?

 

Anonymous poster hash: 5512d...936

Skrevet

Synes du bare bør få deg en hvilken som helst jobb snarest Iallefall. Så du ikke går glipp av fødselspermisjonen.

 

Det der med "aldri rett tid å få barn" er bare tull. Om man vil ha barn bør man gjøre det man kan for å legge til rette mtp å ha jobb, hus osv. Kan det gå bra på en ettroms uten penger? Jada, men det myye lettere om man har nok plass og nok penger. (Ikke ment til deg spesifikt, HI, bare generelt).

 

Lykke til

 

Anonymous poster hash: 889c0...e5c

Skrevet

Når jeg leser innlegget ditt en gang til får jeg inntrykk av at du allerede har bestemt deg (og har mannen med på det). Så da virker det som om du bare vil ha bekreftelse på valget ditt om å prøve å bli gravid nå her inne?

 

Gjør som du vil. ;)

 

Anonymous poster hash: 889c0...e5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...