Gå til innhold

venne gruppe ute?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må en dra hjem med barna,eller kan en finne på noe i nærheten av skolen feks?

 

Anonymous poster hash: 1975a...551

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye av poenget med vennegrupper er jo å komme hjem til hverandre, se rommet og hvordan de andre bor. Det går fint an å leke ute, men det blir litt rart om de ikke får komme inn i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: ab04d...df7

Skrevet

Problemet er at vi bor et stykke unna,og jeg har bare 5 seter i bilen.

 

Synes ikke det er så koselig da jeg leier her og er slitt, de andre sitter med store villaer.

Hadde venne gruppe til eldste her etter å få ei venninne til også å kjøre. Koselig mens de var her (foreldrene) men hilser ikke engang etterpå.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1975a...551

Skrevet

Problemet er at vi bor et stykke unna,og jeg har bare 5 seter i bilen.

Synes ikke det er så koselig da jeg leier her og er slitt, de andre sitter med store villaer.

Hadde venne gruppe til eldste her etter å få ei venninne til også å kjøre. Koselig mens de var her (foreldrene) men hilser ikke engang etterpå.

Hi Anonymous poster hash: 1975a...551

Det sier alt om foreldrene,tåpelige mennesker. I klassen til min sønn er det en enslig mamma som ikke er rik på gods og gull,leier en liten leilighet som hun betaler blodpris for synes jeg. Men,hun er så hjertevarm og inkluderende. Hun inviterer ofte flere barn hjem,og barna elsker å være der.

 

Det er vel ikke str på villa og bankkonto som er avgjørende?

 

Tilbake til spm ditt,ja du kan fint ha vennegruppe ute. Lag bål og stek pølser og pinnebrød f.eks.

 

Anonymous poster hash: b1ffe...83d

Skrevet

 

Problemet er at vi bor et stykke unna,og jeg har bare 5 seter i bilen.

Synes ikke det er så koselig da jeg leier her og er slitt, de andre sitter med store villaer.

Hadde venne gruppe til eldste her etter å få ei venninne til også å kjøre. Koselig mens de var her (foreldrene) men hilser ikke engang etterpå.

Hi Anonymous poster hash: 1975a...551

Det sier alt om foreldrene,tåpelige mennesker. I klassen til min sønn er det en enslig mamma som ikke er rik på gods og gull,leier en liten leilighet som hun betaler blodpris for synes jeg. Men,hun er så hjertevarm og inkluderende. Hun inviterer ofte flere barn hjem,og barna elsker å være der.

 

Det er vel ikke str på villa og bankkonto som er avgjørende?

 

Tilbake til spm ditt,ja du kan fint ha vennegruppe ute. Lag bål og stek pølser og pinnebrød f.eks.

 

Anonymous poster hash: b1ffe...83d

Barn er ofte med hjem her også. Overnatting annenhver helg når jeg har barna. Er alene med 3.

Bor i Bærum, det merkes.

Har all familie og venner her, ikke bare å flytte.

 

Da blir det bål og pølser☺

 

 

Anonymous poster hash: 1975a...551

Skrevet

Problemet er at vi bor et stykke unna,og jeg har bare 5 seter i bilen.

 

Synes ikke det er så koselig da jeg leier her og er slitt, de andre sitter med store villaer.

Hadde venne gruppe til eldste her etter å få ei venninne til også å kjøre. Koselig mens de var her (foreldrene) men hilser ikke engang etterpå.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1975a...551

Du må jo ikkje hente og levere barna som skal I vennegruppe til DITT barn?? Her leveres og hentes barna av de andre foreldrene. Synes det er dårlig av foreldre å oppføre seg slik om en har liten plass å bo, tragisk ! Men e uansitt atid topp for barna å være ute også 😊

 

Anonymous poster hash: 87894...998

Skrevet

Her henter de som har gruppa. Må ha med 8 barn. (3 er mine)

Så kommer foreldrene siste timen.

 

Må også finne på en aktivitet.

 

Anonymous poster hash: 1975a...551

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...