Gå til innhold

Klær - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med klærne om kvelden? Og alt barna vokser fra? Jeg trenger innspill på godt system - plutselig er det klær overalt! 😤

Anonymous poster hash: 92d7a...c7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om kvelden går klærne i skittentøyskurven og vaskemaskinen jobber fulltid! Klærne de vokser i fra sorteres, noe sparer jeg på og mye gir jeg bort. Noen ting selger jeg på finn. En del kastes da mye blir godt brukt og flekkete.

Anonymous poster hash: 3b563...eb6

Skrevet

Om kvelden går det som er skittent i skittentøyskurven og det som kan brukes en dag til blir liggende på badet til dagen etter.

Det som er vokst i fra sorteres i 3 hauger:

Kast (alltid minimalt, men typ hullete sokker, undertøy og annet er så flekkete og/eller utbrukt at ingen andre trenger å bruke det.) Arv (mye! Har noen vennepar som har mindre barn)

Ta vare på (Typ de tingene jeg vil ta vare på om jeg skulle finne på å få en til, og de tingene jeg har spesielt forholdt til typ hjemmestrikk o.l)

Når mini var liten gikk jeg nøye igjennom dette hver gang vi gikk over til en annen størrelse. Nå gjør jeg det ca 4 ganger i året

Anonymous poster hash: 0585f...44d
Skrevet

Det som er skittent går i skittentøyskurven, resten brettes fint og legges i hver sin hylle/skuff til det formålet. Mye kan brukes en dag til.

Klær barna vokser fra går i en kasse i boden (siden jeg venter enda en gutt sparer jeg det meste til ham), det som er utslitt går i bosset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...