Gå til innhold

barnevognskilt hot or not

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meninger?

Anonymous poster hash: f58da...46d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel være not? Hadde til eldste, han blir ti år i år. Da var det mange som hadde, nå er det sjelden jeg ser det...

Anonymous poster hash: ada01...4ad

Skrevet

Hørte en gang om en mann som gikk inn i en barnehage for å hente vognen til Jonas. Eneste var at han var en tyv og grunnen til at han kunne si så konkret hvilken vogn og late som han var familie var fordi vognen hadde navneskilt med Jonas på..

Anonymous poster hash: d8dce...dac

Skrevet

Jalla-alarm!

Anonymous poster hash: 047db...457

Skrevet

Det sprenger NOT-skalaen. Og har alltid gjort det.

Anonymous poster hash: d5089...080

Skrevet

Har det noen gang vært hot?

Mamma kjøpte et slikt vognskilt med navn på til yngste barnet mitt. Det ble aldri brukt, latet som om jeg hadde mistet det ute på trilletur :P

Anonymous poster hash: 7acdf...646

Skrevet

absolutt så NOT som det går an og bli. Både nå og før da det var mer populært.

Anonymous poster hash: edd54...ce3
Skrevet

Hot blir vel aldri noe sånt.

Men sånn ellers synes jeg at slike skilt er skikkelig Harry.

Skrevet

Synes det er stygt, men tenker ikke over det når jeg ser noen har det. Synes mange vogner er stygge også, godt vi har forskjellig smak.

Anonymous poster hash: 2a6fd...ea7

Skrevet

Skikkelig not. Lyser ung mor til Chrisander-leander og Michelle-Sienna

Anonymous poster hash: d9810...fe8

Skrevet

NOT

Anonymous poster hash: 1af80...daf

Skrevet

Jeg er faktisk en av dem som synes det er ok - men ikke på vogna. De henger på dørene til rommene deres. De vi har er grå/hvite/svarte og fluoriscerende, og ikke slike jalla med flagg. Fikk dem da, hadde nok ikke kjøpt selv, men de er kyle

Anonymous poster hash: f6246...1cf

Skrevet

Kule....

Anonymous poster hash: f6246...1cf

Skrevet

NOT!!!

Med navn og fødselsdato!! Skal du ikke bare slenge på adresse og hele fødselsnummeret mens du er i gang, liksom??

Syns det er helt forferdelig!! Og var redd noen skulle finne på å kjøpe sånt i gave til jenta mi. Hadde vi fått, kunne vi godt brukt det som dørskilt eller veggpynt på rommet hennes, det er greit. Men å gå rundt med det på vogna er skikkelig NOT!!

Anonymous poster hash: 56bcd...a9c
Skrevet

Hehe.... som jeg trodde da... altså NOT... håper ingen kjøper det til meg i barselgave.....

Anonymous poster hash: f58da...46d

Skrevet

Synes dessverre det er veldig oppbrukt og litt småharry, akkurat som love/home og ordtak på veggen og i interiør

Anonymous poster hash: 4fd48...948

Skrevet

Det er veldig 2006

Anonymous poster hash: d5d6f...ebf

Skrevet

NOT

Harry-delux

Anonymous poster hash: f7f3e...aeb

Skrevet

Not!

Anonymous poster hash: 12e1c...e4a
Skrevet

Not på vogna.

Skrevet

Jeg synes altid det var grise-Harry, men mannen liker dem, så vogna vår har hatt slike! Etter vogna har de hengt på et av utekjøretøyene deres. Jeg bryr meg fint lite om hva andre synes da. Tydelig mye ulik smak. Jeg synes feks de "moderne" vognene av typen boogalo? og Stokke og slike jalla plast type-ser upraktisk ut er fryktelig stygt og Harry, men hvilken rolle spiller det?

Anonymous poster hash: 13d35...990

Skrevet

Er det egentlig nødvendig å kategorisere noe som hører til en barnevogn som "hot or not"?

Skrevet

Hot om du er typen som i samme slengen får noen til å spraylakkere vogna med flammer og dødninghoder.

Hva med høytalere under vogna? (Beste anlegget i by'n) BOM, BOM, BOM... og sist men ikke minst, neonlys under vogna?!

Har jeg glemt noe?

Ja! Terning!

(Og et par wonderbaum)

Så kan du å han Kåre ragge by'n med stil ;)

Anonymous poster hash: c4ff5...e24

Skrevet

Men hvordan skal vi som går forbi vite at det Leander som ligger i vogna da om dere slutter med skilt? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...