Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Dagen etter at vi møttes på byen hadde han husket navnet mitt og jeg våknet til en venneforespørsel på fb. Jeg svarer "hei" Flørten skriver at han hadde skikkelig lyst til å bli med meg hjem den natta, men at vi fikk ha det tilgodet, med et smilefjes:) Jeg svarteat det hadde vært knallhardt å si nei, men at jeg måtte (pga omstednigheter jeg hadde forklart.Jeg måtte i seng, måtte bli edru.) Også, ingenting. Stille. Null kontakt. Jeg mener at jeg var helt tydelig på at jeg, under andre omstendigheter, ville blitt med ham eller han med meg. Jeg konkluderer med at han nok ikke var så interessert likevel. Samtidig lurer på om jeg med mine få ord klarte å få fram at jeg likte ham og ville se ham igjen? Ja,ja,ja, fjortis, jeg vet det, men hva tenker du? Anonymous poster hash: 15730...13f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Uh...ingen gode vibber. Kun ute etter enkel sex. Med mindre du også var det..? Uansett lite sjarmerende synes jeg. Flørting bør være mer subtilt synes jeg. Anonymous poster hash: 996f7...4ee
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Enig med over. Kun ute etter er nummer. Hadde styrt unna så fremst du ikke kun er ute etter det selv også. Anonymous poster hash: ce82a...188
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Ganske typisk for en som ønsker å ha noen i bakhånd om han ikke får seg annet sted. Ikke ta mer kontakt med ham, og møter du ham igjen så IKKE ha sex med ham om du ønsker noe mer av ham. Møt ham noen ganger og la ham vise at det er deg han er interessert i, ikke bare den sexen du kan tilby. Høres ut som en som bare er interessert i sex, ellers ville han fulgt opp samtalen eller fortalt hvorfor han ikke kunne snakke mer med deg akkurat i dag. Anonymous poster hash: a95cb...421
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Jeg vet ikke hva jeg ønsker, jeg vet bare at jeg ikke kommer til å ta neste skritt på noen som helst måte. hi Anonymous poster hash: 15730...13f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Jeg vet ikke hva jeg ønsker, jeg vet bare at jeg ikke kommer til å ta neste skritt på noen som helst måte. hi Anonymous poster hash: 15730...13f Hva Gjør du hvis/når han ringer for booty call? Et lite tips fra meg. Gutter som ringer midt på natta etter tur på byen bruker deg som siste mulighet :/ Anonymous poster hash: 996f7...4ee
Nullstress;) Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Ut i fra mld ville han bli med deg hjemme natten, men han spurte ikke om å treffe deg for å ta en kaffe eller noe? Nei, mye tyder på at det var sex han tenkte på... 😯
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Jeg vet ikke hva jeg ønsker, jeg vet bare at jeg ikke kommer til å ta neste skritt på noen som helst måte. hiAnonymous poster hash: 15730...13f Hva Gjør du hvis/når han ringer for booty call? Et lite tips fra meg. Gutter som ringer midt på natta etter tur på byen bruker deg som siste mulighet :/Anonymous poster hash: 996f7...4ee Haha! Om han ringer på natta sier jeg nei. Men jeg kunne godt tenke meg å knulle ham, men i litt mer anstendige former. Men booty call er jo en ærlig sak, jeg liker ærlighet. Jeg bruker ham som min skittne fantasi enn så lenge. Det har ikke vært ofte jeg har fantasert om noen når jeg...ja dere vet. Så ja, hadde jeg visst at det bare var sex ville jeg vært med på det. Anonymous poster hash: 15730...13f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Ut i fra mld ville han bli med deg hjemme natten, men han spurte ikke om å treffe deg for å ta en kaffe eller noe? Nei, mye tyder på at det var sex han tenkte på... Nei, ingen initiativ for kaffe eller noe som helst. hi Anonymous poster hash: 15730...13f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Jeg vet ikke hva jeg ønsker, jeg vet bare at jeg ikke kommer til å ta neste skritt på noen som helst måte. hiAnonymous poster hash: 15730...13f Hva Gjør du hvis/når han ringer for booty call? Et lite tips fra meg. Gutter som ringer midt på natta etter tur på byen bruker deg som siste mulighet :/Anonymous poster hash: 996f7...4ee Dette var hi. Haha! Om han ringer på natta sier jeg nei. Men jeg kunne godt tenke meg å knulle ham, men i litt mer anstendige former. Men booty call er jo en ærlig sak, jeg liker ærlighet. Jeg bruker ham som min skittne fantasi enn så lenge. Det har ikke vært ofte jeg har fantasert om noen når jeg...ja dere vet. Så ja, hadde jeg visst at det bare var sex ville jeg vært med på det.Anonymous poster hash: 15730...13f Anonymous poster hash: 15730...13f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Er alle enige? hi Anonymous poster hash: 15730...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå