Gå til innhold

Inspirert: du som har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mot nåværende partner.

Hvorfor var du utro?

Hvor lenge hadde dere vært sammen da det skjedde?

Vet han om det?

Var det en engangshendelse eller forhold over tid?

Hvordan klarer du å takle den dårlige samvittigheten ev. hvorfor har du ikke dårlig samvittighet?

Kommer du til å være utro igjen?

Anonymous poster hash: f445c...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mot nåværende partner.

Hvorfor var du utro?

Privatsak, men ikke uten årsak.

Hvor lenge hadde dere vært sammen da det skjedde? : hadde vært sammen nesten 3 år

Vet han om det? : han vet fordi jeg valgte å fortelle det.

Var det en engangshendelse eller forhold over tid? Engangshendelse

Hvordan klarer du å takle den dårlige samvittigheten ev. hvorfor har du ikke dårlig samvittighet? Har tilgitt meg selv.

Kommer du til å være utro igjen? Kommer aldri til å være utro igjen.

Anonymous poster hash: 4a768...f63

Skrevet

Er i et forhold som har hatt en langvarig knekk. Alle følelser er borte, men vi ønsker å holde sammen. Håpet er at vi skal kunne finne følelser for hverandre igjen.

Så var det en gammel venn som plutselig fortalte meg at han alltid hadde hatt følelser for meg. Dette skjedde på et tidspunkt når jeg virkelig trengte at noen så meg som noe annet enn en person som ødelegger stemningen. Noen som så meg som den personen jeg ønsket å bli sett som.

Vi hadde over lang tid fine meldinger uten eksplisitt romantisk innhold. Men det var en tydelig undertone. Å få en slik melding ble litt som dop - næring til drømmer som kom helt ut av kontroll.

En dag gikk vi også over grensa fysisk. Det ble heftig klining. Sex klarte jeg ikke ha selv om jeg hadde ekstremt lyst. Men meldingene, kryssene, følelsene og ordene er vel verre enn om det var sex uten følelser.

All kontakt er nå brutt med denne mannen, jeg skammer meg og kommer alltid til å gjøre det - samtidig sliter jeg med å stoppe å tenke på ham.

Anonymous poster hash: f8276...b9a

Skrevet

Mot nåværende partner.

Hvorfor var du utro?

Vet han om det?

Hvordan klarer du å takle den dårlige samvittigheten ev. hvorfor har du ikke dårlig samvittighet?

Mange grunner for hvorfor, det er privat.

Første gangen hadde vi vært sammen 2år. Nå har vi vært sammen i 12år

Nei, han vet ikke at jeg er utro nå.

Tidligere var det bare engangs - nå har jeg en fast elsker, en jeg også elsker tvers gjennom (han er også gift).

Samvittigheten river meg mest når jeg er sammen med mannen min, men savner elskern min. Hvorfor ene eller det andre er ikke så lett å svare på.

Jeg ønsker at dette forholdet jeg har med elskeren min skal vare så lenge vi begge får noe ut av det - i flere år, om det er opp til meg.

Anonymous poster hash: d58e0...051

Skrevet

Mot nåværende partner.

Hvorfor var du utro?

Vet han om det?

Mange grunner for hvorfor, det er privat.

Første gangen hadde vi vært sammen 2år. Nå har vi vært sammen i 12år

Nei, han vet ikke at jeg er utro nå.

Tidligere var det bare engangs - nå har jeg en fast elsker, en jeg også elsker tvers gjennom (han er også gift).

Samvittigheten river meg mest når jeg er sammen med mannen min, men savner elskern min. Hvorfor ene eller det andre er ikke så lett å svare på.

Jeg ønsker at dette forholdet jeg har med elskeren min skal vare så lenge vi begge får noe ut av det - i flere år, om det er opp til meg.

Anonymous poster hash: d58e0...051

Har mannen din også en elskerinne?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...