Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Av to onder, hva foretrekker du? Anonymous poster hash: 2de6d...551
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 BK, helt klart! Anonymous poster hash: a230b...1f6
4barns mor Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Burgeren er best på Mc Donald's og pommes frittesen er best på Burger king. Jeg foretrekker Mc Donald's
Etenia Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Absolutt ingen av delene. Men så var ikke det spørsmålet heller. Alltids noen som bare mååå...
Etenia Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Foretrekker forresten burgerking. mC donalds. Snakk om tørre lærburgere :/
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Burger King Anonymous poster hash: 92a90...d3b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Ja takk, begge deler. Anonymous poster hash: 8c956...f4f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Burger King! Anonymous poster hash: 5a338...76d
Gemini77 Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Absolutt ingen av delene.Men så var ikke det spørsmålet heller. Alltids noen som bare mååå... Og så er det noen som bare måååå påpeke at noen svarer utenfor boksen.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Burgeren er best på Mc Donald's og pommes frittesen er best på Burger king. Jeg foretrekker Mc Donald's Hehe.. Jeg er 100% uenig med deg! Strålende burgere på BK (tatt i betraktning, altså) og herlige fries på McDonald's Anonymous poster hash: df71c...25a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #12 Skrevet 26. februar 2016 Burgeren er best på Mc Donald's og pommes frittesen er best på Burger king. Jeg foretrekker Mc Donald'sHehe.. Jeg er 100% uenig med deg! Strålende burgere på BK (tatt i betraktning, altså) og herlige fries på McDonald's Anonymous poster hash: df71c...25a I second that. Burgerne kan ikke sammenlignes. Kurder Bing her også. Og seriøst, fries'ene er mer som like gode/dårlige begge steder. Softisen på mc'ern er den eneste vinneren. Anonymous poster hash: 16697...d82
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #13 Skrevet 26. februar 2016 McDonalds. Rett og slett fordi McD har kyllingnuggets og frappe Burgerene har jeg ingen formening om. Anonymous poster hash: 0d3c8...c95
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #14 Skrevet 26. februar 2016 Burgeren er best på Mc Donald's og pommes frittesen er best på Burger king. Jeg foretrekker Mc Donald'sHehe.. Jeg er 100% uenig med deg! Strålende burgere på BK (tatt i betraktning, altså) og herlige fries på McDonald's Anonymous poster hash: df71c...25a I second that. Burgerne kan ikke sammenlignes. Kurder Bing her også. Og seriøst, fries'ene er mer som like gode/dårlige begge steder. Softisen på mc'ern er den eneste vinneren. Anonymous poster hash: 16697...d82 Kurder bing? Jaja Anonymous poster hash: ab673...495
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #15 Skrevet 26. februar 2016 Burgeren er best på Mc Donald's og pommes frittesen er best på Burger king. Jeg foretrekker Mc Donald'sHehe.. Jeg er 100% uenig med deg! Strålende burgere på BK (tatt i betraktning, altså) og herlige fries på McDonald's Anonymous poster hash: df71c...25a I second that. Burgerne kan ikke sammenlignes. Kurder Bing her også. Og seriøst, fries'ene er mer som like gode/dårlige begge steder. Softisen på mc'ern er den eneste vinneren. Anonymous poster hash: 16697...d82 Kurder bing? Jaja Anonymous poster hash: ab673...495 KURDER BING 😂😂😂 Anonymous poster hash: 8c06a...9cd
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #16 Skrevet 26. februar 2016 Mc Donalds 👍 Anonymous poster hash: 0033e...80d
Etenia Skrevet 26. februar 2016 #17 Skrevet 26. februar 2016 Absolutt ingen av delene.Men så var ikke det spørsmålet heller. Alltids noen som bare mååå...Og så er det noen som bare måååå påpeke at noen svarer utenfor boksen. Fordi det er så himla irriterende med de som alltid må kverrulere...
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2016 #19 Skrevet 26. februar 2016 Mc Donalds! 😄 Men muligens bare fordi de har en haug med Mc Donalds her og 1 eller 2 Burger King. Og de ligger dårlig til for å nå med bilen 😉😛 Så har mer erfaring med Mc 😃
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #20 Skrevet 26. februar 2016 Mc Donalds. Anonymous poster hash: f88e5...2f4
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #22 Skrevet 26. februar 2016 Bk Anonymous poster hash: 9367c...e00
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #23 Skrevet 26. februar 2016 Bk Anonymous poster hash: 9367c...e00
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #24 Skrevet 26. februar 2016 McDonalds. Rett og slett fordi McD har kyllingnuggets og frappe Burgerene har jeg ingen formening om. Anonymous poster hash: 0d3c8...c95 Det har de på Burger King også. Anonymous poster hash: aa485...507
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #25 Skrevet 26. februar 2016 Burger king. Alle burgerne på McDonald's smaker papp Anonymous poster hash: 9377b...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå