Gå til innhold

Nå gikk livet i grus. :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt om utvidet os pga sykdom og fått avslag. Hva gjør jeg? Kan ikke jobbe mer enn jeg gjør og det er ikke nok til å forsørge oss. Hjelp. Tenker å klage, men hjelper kanskje ikke.



Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Har søkt om utvidet os pga sykdom og fått avslag. Hva gjør jeg? Kan ikke jobbe mer enn jeg gjør og det er ikke nok til å forsørge oss. Hjelp. Tenker å klage, men hjelper kanskje ikke.

 

Anonymous poster hash: b7ec5...2b1

Søk supplerende sosialhjelp.

 

Anonymous poster hash: ae694...dce

Skrevet

Hvorfor kan du ikke jobbe mer? Er det pga sykdom har du vel rett på AAP?

 

Anonymous poster hash: 2c230...077

Skrevet

Kanskje jeg kan søke det da. Takk for svar. Kan gjerne gå på nav å lese litt der.



Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Skrevet

Ta kontakt med legen din, han bør kunne vite om du har krav på AAP. Ellers må du på nav og søke om sosialhjelp.



Anonymous poster hash: 3c965...c98
Skrevet

Lurer på en ting. Virket som det var for de som ikke kunne jobbe mer enn 50 %. Her er der snakk om 20% altså jeg jobber 80% selv. Da kan jeg ikke søke dette?



Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Skrevet

Ingen som vet?



Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Skrevet

50% refusksjon i arbeidsevnen.



Anonymous poster hash: 1184c...160
Skrevet

 

50% refusksjon i arbeidsevnen.

 

Anonymous poster hash: 1184c...160

 

Ja, det var sånn jeg tolket det. Da har jeg ikke rett på det.

 

Anonymous poster hash: b7ec5...2b1

Skrevet

 

 

50% refusksjon i arbeidsevnen.

 

Anonymous poster hash: 1184c...160

 

Ja, det var sånn jeg tolket det. Da har jeg ikke rett på det.

 

Anonymous poster hash: b7ec5...2b1

Da må du kutte i kostnadene. Finne billigere bolig bl a.

 

Anonymous poster hash: 9cde6...e60

Skrevet

Og hvis du kan jobbe 80%, så tjener du vel greit. Selv om du gjerne skulle tjent mer. Jeg går på AAP, og har 180 000 i året, alene med 2 barn. Det må jo bare gå.



Anonymous poster hash: 3c965...c98
Skrevet

 

 

50% refusksjon i arbeidsevnen.

 

Anonymous poster hash: 1184c...160

Ja, det var sånn jeg tolket det. Da har jeg ikke rett på det.

 

Anonymous poster hash: b7ec5...2b1

Da må du kutte i kostnadene. Finne billigere bolig bl a.

 

Anonymous poster hash: 9cde6...e60

 

Eier bolig og må gjøre alt for å fortsette med det.

 

Anonymous poster hash: b7ec5...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...