Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Har søkt om utvidet os pga sykdom og fått avslag. Hva gjør jeg? Kan ikke jobbe mer enn jeg gjør og det er ikke nok til å forsørge oss. Hjelp. Tenker å klage, men hjelper kanskje ikke. Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Har søkt om utvidet os pga sykdom og fått avslag. Hva gjør jeg? Kan ikke jobbe mer enn jeg gjør og det er ikke nok til å forsørge oss. Hjelp. Tenker å klage, men hjelper kanskje ikke. Anonymous poster hash: b7ec5...2b1 Søk supplerende sosialhjelp. Anonymous poster hash: ae694...dce
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Hvorfor kan du ikke jobbe mer? Er det pga sykdom har du vel rett på AAP? Anonymous poster hash: 2c230...077
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Kanskje jeg kan søke det da. Takk for svar. Kan gjerne gå på nav å lese litt der. Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Ta kontakt med legen din, han bør kunne vite om du har krav på AAP. Ellers må du på nav og søke om sosialhjelp. Anonymous poster hash: 3c965...c98
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Lurer på en ting. Virket som det var for de som ikke kunne jobbe mer enn 50 %. Her er der snakk om 20% altså jeg jobber 80% selv. Da kan jeg ikke søke dette? Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 Ingen som vet? Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 50% refusksjon i arbeidsevnen. Anonymous poster hash: 1184c...160
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 50% refusksjon i arbeidsevnen. Anonymous poster hash: 1184c...160 Ja, det var sånn jeg tolket det. Da har jeg ikke rett på det. Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #11 Skrevet 27. februar 2016 50% refusksjon i arbeidsevnen. Anonymous poster hash: 1184c...160 Ja, det var sånn jeg tolket det. Da har jeg ikke rett på det. Anonymous poster hash: b7ec5...2b1 Da må du kutte i kostnadene. Finne billigere bolig bl a. Anonymous poster hash: 9cde6...e60
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #12 Skrevet 27. februar 2016 Og hvis du kan jobbe 80%, så tjener du vel greit. Selv om du gjerne skulle tjent mer. Jeg går på AAP, og har 180 000 i året, alene med 2 barn. Det må jo bare gå. Anonymous poster hash: 3c965...c98
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 50% refusksjon i arbeidsevnen. Anonymous poster hash: 1184c...160 Ja, det var sånn jeg tolket det. Da har jeg ikke rett på det. Anonymous poster hash: b7ec5...2b1 Da må du kutte i kostnadene. Finne billigere bolig bl a. Anonymous poster hash: 9cde6...e60 Eier bolig og må gjøre alt for å fortsette med det. Anonymous poster hash: b7ec5...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå