Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Lagd et sukkerbrød, som virket tørt når jeg testet en kniv i den før jeg tok den ut av ovnen. Men nå ser jeg at den detter ned og at skorpa henger igjen på kanten. Når jeg kjenner under skorpa virker den våt og ikke helt gjennomstekt.  Men kan jeg sette den i ovnen igjen selv om den begynner å bli avkjølt?  Anonymous poster hash: 8c337...bc7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Noen? Litt desperat 😮  Anonymous poster hash: 8c337...bc7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Du har vel ikke noe å tape på å sette den inn igjen? Den kan jo ikke spises slik den er nå?  Hvor lenge stekte du sukkerbrødet, og på hvilken temperatur?  Anonymous poster hash: 49ccf...f0b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Du har vel ikke noe å tape på å sette den inn igjen? Den kan jo ikke spises slik den er nå?  Hvor lenge stekte du sukkerbrødet, og på hvilken temperatur?  Anonymous poster hash: 49ccf...f0b 160 grader, ca 45 min  Anonymous poster hash: 8c337...bc7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Tabben her er at du stakk en kniv i sukkerbrødet. Da faller det sammen. Bruk en kakepinne og la kaken kjøle seg litt nes med ovnsdøren åpen før du tar den ut. Du kan ikke redde dette sukkerbrødet.  Anonymous poster hash: 42b23...7de
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Tabben her er at du stakk en kniv i sukkerbrødet. Da faller det sammen. Bruk en kakepinne og la kaken kjøle seg litt nes med ovnsdøren åpen før du tar den ut. Du kan ikke redde dette sukkerbrødet.  Anonymous poster hash: 42b23...7de Blir den understekt fordi jeg stakk en kniv i kaka?  Anonymous poster hash: 8c337...bc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå