Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Jeg er så skuffa! Jeg fjernet spiralen for ca 5 mnd siden, og bestemte oss for å bli "prøvere" . Denne mnd uteble mensen, og jeg tok det vel som en selvfølge at spiren nå hadde satt seg. Tok en test i dag, 5 dager over tiden, men den viste; Ikke gravid. Kjente det stakk i hele meg. Jeg har alltid vært presis med mensen, og nå skjønner jeg ingenting. Kan jeg være gravid selvom testen viser negativ? Vet sjansen er liten for det, men hva gjør jeg nå da? Går jeg til legen å sier: mensen kom ikke, men testen er negativ..? Kan det være noe galt? Håper noen kan gi meg noen svar! *forvirret* Anonymous poster hash: bae92...a40
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Det er ikke unormalt at syklusen endrer seg etter man har sluttet på spiral. Ville ikke fått panikk enda. Ville gitt det noen dager til. Har du ellers noen "symptomer" da? Anonymous poster hash: 8c1e2...555
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Det er ikke unormalt at syklusen endrer seg etter man har sluttet på spiral. Ville ikke fått panikk enda. Ville gitt det noen dager til. Har du ellers noen "symptomer" da? Anonymous poster hash: 8c1e2...555 Er det ikke rart at mensen har vært regelmessig etter jeg fjernet spiralen da? Viss syklusen plutselig endrer seg? Og det rare er jo at jeg har hatt symptomer og! Vært ekstra trøtt, og kvalm, men det kan jo være psyken som spiller inn da... - TS Anonymous poster hash: bae92...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå