Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Alltid får flere sinneutbrudd når hun ikke får det som hun vil. Hun blir helt rabiat å slår rundt seg om hun har leker i nærheten går det helt vilt for seg hun ødelegger å lar det gå utover det hun har i nærheten. Er dette vanlig? Begynner å lure på om ungen har en diagnose, hun forandrer uttrykk i ansiktet å blir som en annen person. Moren sier alltid at jenta har en dårlig dag i dag, å skyller på det. Jenta er 1 år å sette har jeg lagt merke til ganske lenge, men tør ikke si noe i fare for å være slem. Er bare litt bekymret for den lille jenta. Anonymous poster hash: 2b228...a3d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Trodde sinneutbrudd var ganske vanlig hos ettåringer, jeg. Men vet ikke. Anonymous poster hash: e46d2...0cc
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Har du ikke barn selv?? Små barn har gjerne ikke lært seg å tøyle sinnet. Raseriutbrudd vil jeg tro er ganske vanlig. Gjerne frem til barnet får språk og lærer seg å utrykke seg med ord. Og så klart blir det verre når barnet har en dårlig dag, f.eks ikke sovet eller spist nok... Anonymous poster hash: a6fc5...253
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Alltid får flere sinneutbrudd når hun ikke får det som hun vil. Hun blir helt rabiat å slår rundt seg om hun har leker i nærheten går det helt vilt for seg hun ødelegger å lar det gå utover det hun har i nærheten. Er dette vanlig? Begynner å lure på om ungen har en diagnose, hun forandrer uttrykk i ansiktet å blir som en annen person. Moren sier alltid at jenta har en dårlig dag i dag, å skyller på det. Jenta er 1 år å sette har jeg lagt merke til ganske lenge, men tør ikke si noe i fare for å være slem. Er bare litt bekymret for den lille jenta. Anonymous poster hash: 2b228...a3d Ungen er ett år. Jeg gjentar, ungen er ett år. Tror ikke vi er klare for å svartmale unger på ett år med sinneutbrudd. Anonymous poster hash: ad8f5...a0d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Jeg jobber på småbarnsavdeling med barn fra 0 - 2 år. Ohh my, de kan jammen være sinte altså. Noen av de har skikkelig temperament. Men det er ikke noe uvanlig med det, det er ikke alltid så lett å uttrykke seg som man vil når man mangler språk og ikke kan gjøre seg forstått. Har barnet en dårligdag, så er det noen ganger veldig lite som skal til. Jeg synes at det er litt skummelt at tenker på å sette diagnose på en ettåring ut i fra det du skriver Anonymous poster hash: f0d01...bd5
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Har du ikke barn selv?? Små barn har gjerne ikke lært seg å tøyle sinnet. Raseriutbrudd vil jeg tro er ganske vanlig. Gjerne frem til barnet får språk og lærer seg å utrykke seg med ord. Og så klart blir det verre når barnet har en dårlig dag, f.eks ikke sovet eller spist nok... Anonymous poster hash: a6fc5...253 Enig. Anonymous poster hash: f66f6...5b1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Min ettåring kan bli sint når hun ikke får til noe. Da kan hun kaste leken vekk og bable en lang sint tirade men det går fort over. Tenker ikke over at slike utbrudd er noe å henge seg opp i. Forstår henne godt, når søster bygger et flott legotårn og hun ikke klarer å feste to klosser sammen uten å prøve maaaange ganger så er det klart man blir frustrert. 😊 Anonymous poster hash: 15506...2fd
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Godt å høre :-) Ja, har 2 barn selv men ikke opplevd dette. Heller ikke våre venner har det. Glad det er vanlig. Anonymous poster hash: 2b228...a3d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Alltid får flere sinneutbrudd når hun ikke får det som hun vil. Hun blir helt rabiat å slår rundt seg om hun har leker i nærheten går det helt vilt for seg hun ødelegger å lar det gå utover det hun har i nærheten. Er dette vanlig? Begynner å lure på om ungen har en diagnose, hun forandrer uttrykk i ansiktet å blir som en annen person. Moren sier alltid at jenta har en dårlig dag i dag, å skyller på det. Jenta er 1 år å sette har jeg lagt merke til ganske lenge, men tør ikke si noe i fare for å være slem. Er bare litt bekymret for den lille jenta. Anonymous poster hash: 2b228...a3d 😂😂😂 Anonymous poster hash: ccbac...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå