Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Gjør det vondt å sette den? Virket den, fikk du noen bivirkninger? Anonymous poster hash: 85a78...c14
beef sister Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Stikket er knapt merkbart. Jeg har stort sett effekt, men ikke alltid. Jeg blir veldig trøtt og slapp, pluss at jeg føler meg litt fjern/borte i hodet, men ikke noe mer enn det.
Gjest Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Er som et lite vepsstikk som går fort over
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Er som et lite vepsstikk som går fort over Virker den for deg? Hi Anonymous poster hash: 85a78...c14
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Stikket er knapt merkbart. Jeg har stort sett effekt, men ikke alltid. Jeg blir veldig trøtt og slapp, pluss at jeg føler meg litt fjern/borte i hodet, men ikke noe mer enn det. Jeg er litt skeptisk siden legen min advarte meg mot at jeg kunne bli ganske dårlig, sånn svime av dårlig, en stund etter jeg hadde tatt den. Kommer effekten med en gang? Hi Anonymous poster hash: 85a78...c14
Gjest Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Er som et lite vepsstikk som går fort over Virker den for deg? Hi Anonymous poster hash: 85a78...c14 Den virket, men jeg ble kanonfull av den og uvel. Kunne verken gå eller stå på flere timer. Og litt kjipt å ta den mens jeg var på jobb. Sluttet etter 1 år ca.
beef sister Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 (endret) Stikket er knapt merkbart. Jeg har stort sett effekt, men ikke alltid. Jeg blir veldig trøtt og slapp, pluss at jeg føler meg litt fjern/borte i hodet, men ikke noe mer enn det.Jeg er litt skeptisk siden legen min advarte meg mot at jeg kunne bli ganske dårlig, sånn svime av dårlig, en stund etter jeg hadde tatt den. Kommer effekten med en gang?Hi Anonymous poster hash: 85a78...c14 Det er nok ikke så uvanlig at man kan føle seg veldig tung og trøtt. Den bivirkningen får jeg uavhengig av om jeg opplever en effekt av injeksjonen eller ikke. Jeg får ikke alltid effekt, men når jeg får det, er den rimelig umiddelbar. Jeg fungerer ikke i noen timer etterpå (må ligge eller sove), men sammenlignet med anfall er det en liten bagatell. Endret 26. februar 2016 av beef sister
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Hvor setter dere sprøyta? Jeg fikk beskjed av både lege og hun på apoteket, at jeg skulle sette den i magen, men bruksanvisningen sier at jeg skal sette den i låret Hi Anonymous poster hash: 85a78...c14
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Nesten ikke merkbart stikk når du blir vant til det. Jeg har god effekt av den. Anonymous poster hash: 74c70...dc2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #12 Skrevet 26. februar 2016 Jeg bruker det i blant. Stikket er ikke noe problem, men jeg har heller ingen issues med sprøyter. Effekten er nesten umiddelbar og det gir god smertelindring, men jeg blir skjelven og uvel av den - bør helst ligge rolig en time eller to etterpå. Anonymous poster hash: 7bae6...22f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #13 Skrevet 27. februar 2016 Hvor setter dere sprøyta? Jeg fikk beskjed av både lege og hun på apoteket, at jeg skulle sette den i magen, men bruksanvisningen sier at jeg skal sette den i låret Hi Anonymous poster hash: 85a78...c14 Dytter litt Anonymous poster hash: 85a78...c14
beef sister Skrevet 27. februar 2016 #14 Skrevet 27. februar 2016 Hvor setter dere sprøyta? Jeg fikk beskjed av både lege og hun på apoteket, at jeg skulle sette den i magen, men bruksanvisningen sier at jeg skal sette den i låret Hi Anonymous poster hash: 85a78...c14 Dytter litt Anonymous poster hash: 85a78...c14 Du må sette den et sted hvor du har fett. Hvis du har det på magen, kan du godt stikke der. http://www.mayoclinic.org/drugs-supplements/sumatriptan-subcutaneous-route/proper-use/drg-20074378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå