Gå til innhold

Andre som desperat ønsker å bli gravid NÅ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er virkelig desperat. Er bare 3 dpo i dag :sur: . Skal begynne å teste på mandag, for jeg holder ikke ut å vente lengre enn det. Jeg har så lyst å bli gravid, helst i går! Er det andre i samme båt?

Anonymous poster hash: 9af1c...88f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært sånn i over to år..

Prøverør meste måned

Anonymous poster hash: b7c32...1e9

Skrevet

Hatt det slik selv de siste 8 årene. Og kan fortelle deg med en gang. At det hjelper IKKE.

Alle sa dette til meg også. La det være, ikke konsentrerer om det osv osv. At aksepter det bare at du ikke kan få barn.

Enklere sagt enn gjort, nettop fordi ønsket er så brennende. Testing, sex på eksakte tider, no fun, just business.

Etter nesten 8 år. Kom jeg plutselig til et punkt hvor jeg oppriktig ( går ikke å lure seg selv ). Aksepterte at vi ikke klarte, og jeg aksepterte livet uten barn. Og begynte å tenke på hva jeg kunne fylle det med i stedet.

Dette var i starten av januar. Jeg er nå gravid i uke 9. Gikk med andre ord en uke etter jeg aksepterte til jeg plutselig ble gravid etter nesten 8 år, og ALL mulig prøving og beskjed fra utallige leger om at vi nok ikke ville klare det.

Jeg sier ikke at det er 100 % bankers at det går slik i ditt tilfelle. Men jeg er ikke den første og heller ikke den siste som opplever dette. Det har skjedd MANGE GANGER.

Så jeg råder deg til å slappe av, ikke ha tester i huset, ikke kjenne etter symptomer osv osv. Ha det GØY og herlig med mannen i senga. Og bare nyyyt.

Lykke til <3.

Anonymous poster hash: e41eb...06e

Skrevet

Ja, men kan ikke bli det pga økonomi å plassmangel i huset. Jeg har ikke fast jobb, bare vikariat. Å vi trenger 2 soverom til i huset. Plan er å bygge ut 2 soverom til sommeren.

Anonymous poster hash: 340fd...0ad

Skrevet

Ja, men kan ikke bli det pga økonomi å plassmangel i huset. Jeg har ikke fast jobb, bare vikariat. Å vi trenger 2 soverom til i huset. Plan er å bygge ut 2 soverom til sommeren.

Anonymous poster hash: 340fd...0ad

Økonomi Å plassmangel. Tror du virkelig ordet "å" summerer? Tror du virkelig det?

Anonymous poster hash: 0a363...84c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...