Gå til innhold

Hva hadde du gjort (utroskap, ex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ex var utro mot meg flere ganger. Det er jeg over, bryr meg ikke, og jeg er lykkelig med ny partner. Men så har jeg nå fått vite med sikkerhet og bevis at exen min var utro med min beste venninne mens vi var sammen. Vi er fremdeles venninner, men er ikke lengre bestevenninner slik vi var på det tidspunktet. Hun vet ikke at jeg vet. Hun er fadder til mine barn, og jeg til hennes barn. Jeg var hennes forlover. Hun er gift og fødte nylig. Utroskapen skjedde på fylla, før vi begge fikk barn, og før hun giftet se. Jeg la meg tidlig, og hennes mann var ikke tilstedet.

Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne. At min ex var utro mens vi var sammen er jeg over for lenge siden. Men hennes svik er noe annet. Skal jeg late dom ingenting? Skal jeg si at jeg vet? Skal jeg bare droppe kontakten med henne og ikke si noe? Skal jeg fortelle det til mannen hennes? Han fortjener jo også å vite.... Hva skal jeg gjøre? Jeg forstår ikke hvordan hun har kunnet late som ingenting!

Anonymous poster hash: 95687...fbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen råd til meg?

Skrevet

Hvordan vet du at han lå med henne?

med mindre du vet det med sikkerhet så hadde jeg ikke sagt noe, hverken til venninen min eller mannen hennes.

Vet du dette med sikkerhet må du jo selvsagt si det til dem begge og kutte ut denne såkalte venninnen. 

Mannen hennes fortjener å vite hva slags møkkakjerring til kone han kaster bort livet sitt på.

Anonymous poster hash: 7e295...792
Skrevet

Jeg ville ha snakket med henne og sagt at hun bør snakke med mannen sin også. Han fortjener å vite!

Om jeg hadde fortsatt kontakt med henne ville vært avhengig av hvordan reaksjonen hennes var. Om hun viste oppriktig anger og tristhet over det og bedt om unnskyldning, da kunne jeg kanskje ha fortsatt et slags vennskap med henne. Om hun ikke gjorde det, da hadde jeg avsluttet vennskapet og informert henne om at hun fikk snakke med sin mann før han fikk vite det via andre.

Anonymous poster hash: 1eaba...913
Skrevet

Jeg hadde helt klart snakket med henne. Hun hadde aldri vært min venninne mer og jeg hadde aldri stolt på henne.

Anonymous poster hash: ad64e...9f9

Skrevet

Takk for svar.

Jeg vet det med sikkerhet, jeg har sett SMS utveksling mellom de i etterkant av hendelsen. Jeg husker kvelden, jeg gikk og la meg fordi jeg var sliten og sur pga min daværende samboer sin oppførsel. I ettertid hadde jeg noe mistanke, men lot det ligge fordi jeg tenkte jeg var paranoid og min venninne aldri ville gjort noe slikt mot meg. Hun oppførte seg også helt normalt i ettertid.

Min ex viste meg dette for litt siden, antagelig for å såre meg, for han takler ikke at jeg forlot ham (selv etter 9 år med vold og utroskap). Jeg har nå vunnet en rettssak mot ham, og han gjør nå alt for å ødelegge meg. Som sagt, hva han har gjort er irrelevant, det er jeg over, men hennes svik vet jeg ikke hvordan jeg skal takle.

Det er ikke noe tap for meg å miste kontakt med henne, vi er ikke så nære venner i dag, men vi var det på det tidspunktet, vi var bestevenner og gjorde alt sammen. Hun betrodde seg til meg om alle sine problemer, og de var det mange av! Vi har vært venner siden 1. Klasse på barneskolen! Vi har så mange gode minner sammen... Men så har vi sklidd litt fra hverandre etter vi begge fikk barn.

Og så får jeg nå vite at hun har gjort dette! Etter alt vi har opplevd sammen, i den perioden vi var så nære!

Det er jo lenge siden, og jeg vet hun og ektemannen har et godt ekteskap, men det har jeg alltid trodd at de har hatt. Jeg vil jo ikke ødelegge familien hennes, ødelegge for to uskyldige barn, samtidig føler jeg sviket hennes så veldig på meg at jeg på en måte har lyst til å fortelle det. Men kjenner jeg mannen hennes rett så vil han ikke tro meg uansett, han vil ikke tro slikt om henne. Men jeg vet også at hun har vært utro mot ham en gang tidligere helt i begynnelsen av forholdet deres...

HI

Skrevet

Takk for svar.

Jeg vet det med sikkerhet, jeg har sett SMS utveksling mellom de i etterkant av hendelsen. Jeg husker kvelden, jeg gikk og la meg fordi jeg var sliten og sur pga min daværende samboer sin oppførsel. I ettertid hadde jeg noe mistanke, men lot det ligge fordi jeg tenkte jeg var paranoid og min venninne aldri ville gjort noe slikt mot meg. Hun oppførte seg også helt normalt i ettertid.

Min ex viste meg dette for litt siden, antagelig for å såre meg, for han takler ikke at jeg forlot ham (selv etter 9 år med vold og utroskap). Jeg har nå vunnet en rettssak mot ham, og han gjør nå alt for å ødelegge meg. Som sagt, hva han har gjort er irrelevant, det er jeg over, men hennes svik vet jeg ikke hvordan jeg skal takle.

Det er ikke noe tap for meg å miste kontakt med henne, vi er ikke så nære venner i dag, men vi var det på det tidspunktet, vi var bestevenner og gjorde alt sammen. Hun betrodde seg til meg om alle sine problemer, og de var det mange av! Vi har vært venner siden 1. Klasse på barneskolen! Vi har så mange gode minner sammen... Men så har vi sklidd litt fra hverandre etter vi begge fikk barn.

Og så får jeg nå vite at hun har gjort dette! Etter alt vi har opplevd sammen, i den perioden vi var så nære!

Det er jo lenge siden, og jeg vet hun og ektemannen har et godt ekteskap, men det har jeg alltid trodd at de har hatt. Jeg vil jo ikke ødelegge familien hennes, ødelegge for to uskyldige barn, samtidig føler jeg sviket hennes så veldig på meg at jeg på en måte har lyst til å fortelle det. Men kjenner jeg mannen hennes rett så vil han ikke tro meg uansett, han vil ikke tro slikt om henne. Men jeg vet også at hun har vært utro mot ham en gang tidligere helt i begynnelsen av forholdet deres...

HI

Du trenger ikke si noe til mannen hennes, ingen vinner noe på det :)

Men vær så snill å si det til henne.

Sannheten kommer som regel for en dag, og det høres ut som hun trenger å lære seg det.

Anonymous poster hash: ad64e...9f9

Skrevet

Glem det! Verden har gått videre, det bør du også gjøre.

Anonymous poster hash: aba60...1ed

Skrevet

Glem det! Verden har gått videre, det bør du også gjøre.

Anonymous poster hash: aba60...1ed

Jeg heller også mot å glemme det, men hvordan ville du forholdt deg til min venninne?

Latt som ingenting? Jeg vet ikke om jeg klarer det. Møte henne og le og bandet gøy mens jeg vet hva hun har gjort mot meg...

HI

Skrevet

jeg ville sagt til venninnen min at jeg visste det. Jeg ville aldri i verden tenkt på å si det til mannen hennes eller true henne til å si det-  Trenger ikke at en familie til går i oppløsning. 

Etter å ha latt henne vite at jeg visste det, hadde det vært siste gang jeg snakket med henne

Anonymous poster hash: 1acd3...508
Skrevet

Jeg ville bare faset henne ut av livet mitt.

Skrevet

Jeg ville bare faset henne ut av livet mitt.

Dette.

Og om hun spør hvorfor sier du sannheten, men å dra frem gammel grums og fortelle det til mannen hadde jeg ikke gjort.

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk bare være ærlige ?

Tror du selv dere kan redde vennskapet ? Så su at du vet, men vil gå videre.

Tror du ikke, så ai at du vet , men for deg er dette et utilgivelig svik. Du velger å avslutte vennskapet.

Hvorfor fade ut, late som osv ? Si det som er ER. skit i å drive med all mulig snkikng og luring. Folk er alt for redde for å si det som der er og være ærlige.

Anonymous poster hash: 48a10...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...