Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Altså, svigers spurte om vi skulle dra på bowling en kveld. Vi har 2 større barn som kan spille og synes det er gøy og en baby på 10 mnd som bare vil krabbe rundt om dagen. Vi sa at det var hyggelig og ble enige om dag. Jeg og mannen fant ut at det var like greit han dro med de to større og at jeg ble hjemme med babyen, for det ville bare blitt skrik og hyl da babyen ikke synes det er særlig gøy å sitte på fanget om dagen og denne bowlinghallen er slik at det ikke er noe oppholdsområdet. Når mannen kom hjem fortalte han at svigers hadde blitt skuffet for at jeg og babyen ikke var med, og de hadde tydeligvis ingen forståelse for hvorfor vi ikke kom. Jeg må innrømme at jeg (og mannen) aldri hadde tenkt på at det var så viktig for dem at HELE familien var med engang.... Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 0052a...010
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 tenker at jeg skjønner de. de ba med hele familien.. skjønner også deg at du ikke vil ha styret med baby over alt, men kunne du ikke ha møtt de etter bowling og dere kunne spist eller gjort noe annet. det hadde hvertfall jeg gjort. Anonymous poster hash: 814f3...93d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 At det er dere som er foreldrene og setter grenser for hva som er greit for barna deres i forhold til alder og omstendighetene, svigers får lov til å være skuffet men de kan ikke forvente at alle skal bli med på alt hvis det ikke passer seg slik. Anonymous poster hash: 912bc...458
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Tenker at jeg heller ikke hadde orket en kveld på bowling med en 10-mndrs
hysterika Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Her er det kanskje kommunikasjon som er problemet. Svigerforeldrene dine er vel heller ikke lidenskapelige bowlingspillere, de foreslo bowling for å treffe dere og gjøre noe sammen.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Her er det kanskje kommunikasjon som er problemet. Svigerforeldrene dine er vel heller ikke lidenskapelige bowlingspillere, de foreslo bowling for å treffe dere og gjøre noe sammen. Ja, men vi tenkte at de foreslo bowling fordi det var gøy for våre 2 eldste.... ergo - lite nødvendig å ta med lille baby turbo-sprell... HI Anonymous poster hash: 0052a...010
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Jeg tenker at svigermoren din liker deg godt, ville kose litt på baby og at du er heldig Kanskje du heller kan invitere de hjem til dere Anonymous poster hash: b1889...7a2
Englenemine Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Skjønner dere og ville gjort som dere gjorde.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Syntes det var rart at dere ikke sa ifra om dette til dem på forhånd. De valgte nok bowling for at de eldste skulle ha noe gøy å gjøre, mens de kunne kose og leke med baby imens... Anonymous poster hash: e90dc...40c
☆☆☆ Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Eg ville også blitt skuffa over at nokon som hadde takka ja til invitasjon ikkje viste den omtanken at dei gav beskjed om endring i plan. Hadde du derimot sagt frå at du tenkte det var best å vere heime med minsten, hadde eg hatt forståing for det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #12 Skrevet 26. februar 2016 Skjønner godt at de ble skuffa. Men hvorfor sa dere ikke fra på forhånd? Anonymous poster hash: 0b7a4...1ef
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #13 Skrevet 26. februar 2016 Mener du at dere ikke fortalte dem om dette på forhånd? Jeg ville sagt noe ala "åh det var kjempehyggelig, og veldig gøy for de eldste ungene! Men vi tror det blir en utfordring å ta med baby. Hva om mann of de eldste blir med, også kommer dere alle hit på kaffe/kveldsmat etterpå" Anonymous poster hash: ea44f...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå