Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 vi kjøpte hus for 2 år tilbake. Sitter å planlegger en del prosjekter i hagen til sommeren. Vi skal ha hekk rundt eiendommen. Tomt på 1,5 mål så har litt å fylle med ulike ting. vi har huskestativ, sandkasse, trampoline i hagen for barnas del, men er enda mye plass i hagen. noen som har noen glupe ideer til hva mer man kan ha i hagen. Anonymous poster hash: bc48d...ef5
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Gress, en busk, terrasse, leker, masse planker (fra oppussing) og av og til ett og annet rådyr. Anonymous poster hash: a7ec9...8be
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Vi har disse http://cdn.hiconsumption.com/wp-content/uploads/2013/06/Zombie-Garden-Gnomes.jpg Anonymous poster hash: ca013...233
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Jeg ville hatt bær og frukt, har alltid ønsket meg det Anonymous poster hash: 61daa...74f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Jeg ville hatt bær og frukt, har alltid ønsket meg det Anonymous poster hash: 61daa...74f Og grønnsakshage Anonymous poster hash: 61daa...74f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Har lekestue, trampoline og sandkasse. Gjerde rundt plenflekk fremfor veranda. Har en plenflekk til uten noe busker eller noe. I tillegg skal vi grave ut siste del av tomta hvor det vokser blåbær. Skal ordne grønnsaks -og frukthage😊 Anonymous poster hash: 4443b...6d2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Stor terrasse, enda større platting Trampoline, lekestue, saltvannsbasseng. Epletrær, hengekøye, rips og div prydbusker Plen, litt naturtomt med blåbærlyng og litt renspylt fjell. Anonymous poster hash: 96677...44b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Vi har basseng, og det blir mye brukt! Absolutt verdt pengene.☺ Anonymous poster hash: 14b56...de2
Surogvanskelig Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Vi har sandkasse, sklie, frukttrær, terrasse, vann, mye gressplen, paviljong, rosebusker og diverse andre busker, benker
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Vi har stor tomt (6 mål). Har 2 fotballmål med stor plen mellom, kjempestor trampoline, stor terrasse med innebygd rammebasseng, grønnsakshage laget av pallekarmer, hengekøyer, sandkasse, huskestativ, drivhus, bålplass med bålpanne og sitte-stokker rundt. Og naturtomt/trær til hyttebygging og lek😊👍🏻 Kanskje noen gode ideer her😉 Anonymous poster hash: 60cf1...8a2
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Trampoline, sandkasse, belegningsstein, et epletre, et plommetre og hekk rundt hele!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #13 Skrevet 26. februar 2016 Noen frukttrær og bærbusker, lekeavdeling til barna med dissestativ, rutsjebane og sandkasse. Stor plen. Asfaltert parkeringsplass. Et vedskjul/tørkehus/lager. Har planer om å bygge en stor utebod/hobbyhus i vår, og noen stooore "blomsterkasser" som skal bli grønnsakshage. Anonymous poster hash: f5dc5...314
Snøfnugget Skrevet 26. februar 2016 #14 Skrevet 26. februar 2016 Vi har hekk, noen rosebusker, epletre, morelltre, jordbær, bringebær, sandkasse, utebod, stor terrasse og mye gress. Til sommeren blir det nok små fotballmål og kanskje en sklie i tillegg til mer blomster. På sommerstid har vi mye blomster i potter rundt om kring der det passer.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #15 Skrevet 26. februar 2016 Vi har nylig kjøpt hus hvor Hagen har vært veldig nedprioritert. Er grus, litt gress, ujevnt, buskas osv. Skal skifte ut gjerdet rundt hele huset, planere hele tomta og legge nytt gress, lage en liten del med jordbær osv. i området rundt epletreet og plante noen blomster i bedet foran huset Anonymous poster hash: 1e623...90a
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. februar 2016 #16 Skrevet 26. februar 2016 Akkurat nå har vi en meter snø eller noe. Ikke stress med hageplanleggingen, bruk tid, samle ideer og planlegg. Vi har frukttær av ulike slag, bærbusker, prydbusker, blomster, husker, dokkestue og kjøkkenhage
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #17 Skrevet 26. februar 2016 En helvetes masse sau. Ønsker meg gjerde. Anonymous poster hash: 35f86...5f8
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #18 Skrevet 26. februar 2016 Pukk, små steiner, store steiner og jord. Vi holder også på å fikse opp tunet vårt. Vi skal ha belegningsstein på sitteområdene, asfalt til bilene og litt plen. Vi skal ha en liten grønnsakshage, noen små hagetrær, blomster og ei lekehytte til ungene. Gleder meg! Anonymous poster hash: 787e6...80e
labine Skrevet 26. februar 2016 #19 Skrevet 26. februar 2016 (endret) Bærbusker! Om dere ikke bruker så mye ville jeg allikevel hatt en ripsbusk og en solbærbusk. Fint for unga å spise rett fra busken. Og frukttrær hadde iallefall jeg gått for. Ang. sandkasse hadde jeg sørget for en med god størrelse. Om dere skal ha lekestue så vil jeg anbefale å ha den i nærheten av sandkassa og ha mye ting å lage mat med der. Et bord som barna kan bruke ute er veldig greit (kanskje av typen - stygt bord men fortsatt helt så det gjør ikke noe at det blir ødelagt). Og rabarbra! Et lekehus er forøvrig veldig greit om du har gutter også - da har du et naturlig sted til uteleker om vinteren Endret 26. februar 2016 av labine
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #20 Skrevet 26. februar 2016 Har platting med utemøbler og blomsterpotter, i hagen har vi et lite lekehus og en minitrampoline+ 2 blomsterbed. Mer er det ikke plass til Anonymous poster hash: 0f93c...b01
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #21 Skrevet 26. februar 2016 Har platting med utemøbler og blomsterpotter, i hagen har vi et lite lekehus og en minitrampoline+ 2 blomsterbed. Mer er det ikke plass til Anonymous poster hash: 0f93c...b01 Har også gjerde på to sider og hekk mellom oss og naboen.. Anonymous poster hash: 0f93c...b01
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #22 Skrevet 26. februar 2016 Vi har gress nok ril at vi kan ha fotballkamp, trampoline, frokost og middagssittegruppe, epletrær, pæretrær, plommetrær, moreller, rips, solbær, stikkelsbær, bringebær, bjørnebær, druer, rabarbra, urtebedd, diverse stauder og prydbusker, grusganger, hengekøye, grill, stenger til nett for badminton eller volyball, målskive for bueskyting og luftgevær og sikkert noe mer jeg har glemt. Ønsker meg en bekk, ramsløk og aprikostre. Anonymous poster hash: e7677...4f1
amandine Skrevet 27. februar 2016 #23 Skrevet 27. februar 2016 Jeg ville brukt et år på å planlegge, se hvordan solen går over tomten og kjent godt på hva jeg ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå