Gå til innhold

Foreverliving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen foreverliving forhandlere her? Tips og råd angånde dette ønskes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreversvindling spør du meg.

Anonymous poster hash: 133fc...9e1

Skrevet

Jeg er. Kan prøve å svare så godt jeg kan :)

Anonymous poster hash: a74ba...b7e

Skrevet

Hvordan gjør man det når man får varene, angående betaling? Hvordan få kunder? Får man betalt fra første produkt man selger? Vurderer å begynne med dette.. Hvis kundene ikke betaler, hvem er ansvarlig da?

Skrevet

Hvordan gjør man det når man får varene, angående betaling? Hvordan få kunder? Får man betalt fra første produkt man selger? Vurderer å begynne med dette.. Hvis kundene ikke betaler, hvem er ansvarlig da?

Når du bestiller så betaler du gjerne med kort. Så får du jo pengene av kunden når produktet blir levert. Du kjøper inn for en pris, og selger videre med fortjeneste. Så ja, du tjener fra første produkt.

Kunder får du gjennom familie og venner i første omgang, du har gjerne party og selger der.

Jeg gir aldri ut produkter før kunden står med penger klar. Vet en del har slitt med det, men du velger jo selv hvor 'snill' du er.

Skrevet

Det er en mild versjon av pyramidespill. Basert på at de på topp er de eneste som kan tjene noe, alle de andre går til slutt i minus.

Dårlig konsept

Anonymous poster hash: 42567...a31

Skrevet

Det er en mild versjon av pyramidespill. Basert på at de på topp er de eneste som kan tjene noe, alle de andre går til slutt i minus.

Dårlig konsept

Anonymous poster hash: 42567...a31

Helt enig!Lureri er det! Hilsen tidigere forever Living forhandler! Fortjeneste får du. Det er sant!men evig mas fra de i teamet som ligger noen hakk over deg!selg mer.selg mer. Så tjener jeg litt penger på deg! Produktene er gode!syns jeg da. Men er ikke det beste på markedet! Aloe Vera juicen smaker humbug!har dere smakt den?skal visst være så god for. Magen!!

FRA 1 MARS STIGER PRISENE MED 10 %!!BARE SÅNN AT DERE ER KLAR FOR DET! Forever living hadde funnet ett system slik at du fikk mer rabatt på hvert salg siden de økte prisene. Meeenn... det ble utsatt! !kom visst noen utfordringer ☺☺☺

Anonymous poster hash: 59748...0a1

Skrevet

Hvordan er det mulig å være så dum at man går på dette? Det har kommet og gått hundrevis av slike konsepter, og det er svært sjelden at mannen i gata tjener noe særlig. Hvorfor ikke bare få seg en vanlig jobb?

Anonymous poster hash: 92551...588

Skrevet

Jeg har en jobb, men tenkte at dette var en fin greie.

Skrevet

Jeg har en jobb, men tenkte at dette var en fin greie.

Svarte deg lengre opp her, jeg har vært forhandler i 2,5 år. Helt ærlig, det er et jævla pes. Møter her, møter der. Din sponsor som maser hull i huet på deg, venner som forsvinner og folk blir lei.

Bruker NOEN produkter selv, og det er ikke mange. Det er vanskelig å tjene på det desverre...

Kan ta et eks. En propolis krem kan selges for 221 kr(før prisøkning) du betaler 149 kr inn(før du får max rabatt) så kommer mva og frakt, vips er du oppe i 200 kr for innkjøp. Så står du igjen med 20 kr.

Dette er bare et eksempel..

Skrevet

Sorry, men jeg klarer ikke å ta folk som driver med det der seriøst.

Anonymous poster hash: e4d2b...be0

Skrevet

Jo mer jeg leser, jo mer i tvil blir jeg

Skrevet

Jeg bruker det mest til eget bruk... er du villig til å ofre sjela di, flere kvelder og en del arbeid...så gjør det.

Men du MÅ kunne stå for alle produktene. Jeg gjør ikke det, så selger heller ikke mye.

Skrevet

Jeg tenker du bør være villig til å ofre vennene dine også, hvis du skal begynne med det tullet der. Den dagen noen av mine venner forsøker å selge meg noe i den gaten, blir definitivt dagen jeg kutter dem ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...