Gå til innhold

Dere som ikke spiser karbohydrater


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere om dere får lyst på noe søtt? Fins det frukt som kan spises? Eventuelt noe annet godt, bortsett fra Pepsi max...?

 

Anonymous poster hash: 452aa...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vel sjelden målet 0 karbohydrater? De fleste holder seg vel under 100 eller 50g eller noe sånt for dagen. Da kan du spise LITT av f.eks sjokolade med 70-80% kakao, bringebær, melon. Ellers finnes det jo mye sukkerfritt godteri, bl.a på helsekost eller apotek.

 

Anonymous poster hash: 3bd78...331

Skrevet

Nå er vel sjelden målet 0 karbohydrater? De fleste holder seg vel under 100 eller 50g eller noe sånt for dagen. Da kan du spise LITT av f.eks sjokolade med 70-80% kakao, bringebær, melon. Ellers finnes det jo mye sukkerfritt godteri, bl.a på helsekost eller apotek.

 

Anonymous poster hash: 3bd78...331

 

 

Regnet med dere forsto hva jeg mente med å ikke spise karbohydrater. Og det gjorde du og. 

og det er ikke alt som er sukkerfritt som er karbofritt. Derfor jeg spør. Er ikke akkurat godteri jeg var ute etter. men fant ut at det er lite i jordbær og bringebær ja. heldigvis. Klarer meg ikke uten frukt

 

Anonymous poster hash: 452aa...80d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...