Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Hva spiser dere om dere får lyst på noe søtt? Fins det frukt som kan spises? Eventuelt noe annet godt, bortsett fra Pepsi max...? Anonymous poster hash: 452aa...80d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Sukkerfri sjokolade fra rema 1000 https://gretapreta.files.wordpress.com/2011/10/imagesca74i31g.jpg Anonymous poster hash: b8af6...dc6
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Nå er vel sjelden målet 0 karbohydrater? De fleste holder seg vel under 100 eller 50g eller noe sånt for dagen. Da kan du spise LITT av f.eks sjokolade med 70-80% kakao, bringebær, melon. Ellers finnes det jo mye sukkerfritt godteri, bl.a på helsekost eller apotek. Anonymous poster hash: 3bd78...331
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Nå er vel sjelden målet 0 karbohydrater? De fleste holder seg vel under 100 eller 50g eller noe sånt for dagen. Da kan du spise LITT av f.eks sjokolade med 70-80% kakao, bringebær, melon. Ellers finnes det jo mye sukkerfritt godteri, bl.a på helsekost eller apotek. Anonymous poster hash: 3bd78...331 Regnet med dere forsto hva jeg mente med å ikke spise karbohydrater. Og det gjorde du og. og det er ikke alt som er sukkerfritt som er karbofritt. Derfor jeg spør. Er ikke akkurat godteri jeg var ute etter. men fant ut at det er lite i jordbær og bringebær ja. heldigvis. Klarer meg ikke uten frukt Anonymous poster hash: 452aa...80d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 https://kosthold.diabetes.no/matvaregrupper/artikler-om-frukt-og-gronnsaker/karbohydrater-i-frukt-og-bar/ Anonymous poster hash: 3bd78...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå