Gå til innhold

Dere som har datet som overvektige voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det vanskelig å finne noen som var interessert? Jeg tror i alle fall i mitt eget hode at vekt er det første menn vurderer en kvinne på og at en som overvektig blir sortert bort med en gang.

Jeg er litt overvektig. Har høyere utdanning og en jobb jeg brenner for. Det vil jeg gjerne ha en mann som har også, men det virker helt uoppnåelig. Tenker at min "liga" består av navere som bare eier joggebukse.

Anonymous poster hash: bdabc...93e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det vanskelig å finne noen som var interessert? Jeg tror i alle fall i mitt eget hode at vekt er det første menn vurderer en kvinne på og at en som overvektig blir sortert bort med en gang.

Jeg er litt overvektig. Har høyere utdanning og en jobb jeg brenner for. Det vil jeg gjerne ha en mann som har også, men det virker helt uoppnåelig. Tenker at min "liga" består av navere som bare eier joggebukse.

Og hvorfor tror du navere med joggebukse vil har deg da?

Anonymous poster hash: b31cf...425

Skrevet

navere i joggebukse er bare folk de og, kanskje med dårlig selvbilde og redd for å bli dømt?

men til det du spør om. å date som overvektig er ikke noe problem, men mindre du gjør det til et problem. hvis du mener du er dårligere fordi du evt veier 10kg så må du jobbe med deg selv. 

en mann som bare vil ha deg som tynn er ikke noe å samle på uansett.

Skrevet

Det er mange kjekke, hyggelige og smarte menn som liker store jenter, alle har forskjellig smak. Jo mer voksen og moden en person er jo mer lytter de til hva de egentlig liker og ikke hva de rundt synes du skal like. Dette gjelder dessverre ikke for noen men det blir mer deres problem.

Har vært ganske overvektig, hadde aldri problemer med å treffe noen jeg likte, måtte ikke ta til gode med noe fordi jeg var overvektig.

Dater du på nett? Hvis du gjør det er det bare å være ganske ærlig på profilen din når det gjelder størrelse så er det ingen som blir overrasket på en eventuell date.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 3626e...491

Skrevet

Snakk om å stigmatisere de feite! Feit = Naver???

Anonymous poster hash: 7374c...4d7
Skrevet

Det er jeg som er feit, skriver ikke at navere er feite. 

Skrevet

Det er jeg som er feit, skriver ikke at navere er feite.

Men du insinuerer at du er bedre enn en naver. Og hvis du har slike holdninger så må jo en vellykket, snill og attraktiv mann få lov til å ha det han også.

Anonymous poster hash: 395d7...188

Skrevet

Hei. Jeg er overvektig, singel og alene med barn. Jeg har veldig lyst til å møte en mann, men har lenge vært av den oppfatning av at jeg umulig kan være spesielt fristende for noen. Etter noen år så har jeg skjønt at problemet er ikke vekten min, men min egen vurdering av min verdi som menneske. Det er jeg som stenger folk ute fordi jeg ikke har troen på at jeg er et bra menneske.

Sliter veldig med den biten fortsatt, men håper jeg på sikt klarer å bli snillere med meg selv for innerst inne vet jeg at jeg har mange gode egenskaper å tilby.

Lykke til med datingen! Du er helt sikkert et flott menneske :-)

Anonymous poster hash: 7cd35...5fa
Skrevet

Eg var overvektig då eg måtte mannen eg i dag bur med. Heile ungdomstida og før eg måtte mannen min tenkte eg som deg at eg ikkje kom til å finne nokon eg ville ha fordi eg var overvektig. Så byrja eg å jobbe med det eg hadde, og fekk betre tru på meg sjølv som person. Kan ikkje seie så mykje om dating sidan eg traff rett mann på første forsøk omtrent, men har erfart at sjølvtillit har meir å seie enn vekt.

Anonymous poster hash: 95994...194

Skrevet

Jeg er veldig høyt utdannet, veier langt over 100 kilo og mannen min er svært flott, høy, veltrent og pen. Jeg har alltid vært stor, aldri vært sammen med andre store eller navere.

Anonymous poster hash: 261e2...040

Skrevet

Det som foregår inne i ditt eget hode handler kun om ditt eget selvbilde, HI. Ikke om noe objektivt. Menn er ulike, noen liker tynne kvinner, noen liker tjukke.

Jeg har vært til dels overvektig det meste av mitt voksne liv og har alltid hatt kjærester og beundrere. Jeg er sexy også med fett på, fordi jeg er kvikk, morsom, varm, freidig, uhøytidelig, intelligent, flørtete og alt det der.

At jeg i tillegg er litt tjukk er noe som de fleste klarer å leve med. Noen syns tynne kvinner er usexy; og hvis du er helt ærlig, det første som går når man slanker seg er jo puppene. Det hadde ikke mannen min holdt ut!

Anonymous poster hash: 564ef...284

Skrevet

Hvorfor ikke slanke seg og bli kvitt problemet?

De fleste jeg kjenner som er single, vurdere overvektige som folk med svak vilje, som ikke passer på kropp og helse. De styrer unna overvektige. De er ikke på jakt etter syltynne men folk som er normalvektige og som dermed viser at de tar vare på seg selv og eventuelt fremtidige barn.

Anonymous poster hash: dd2c4...1db

Skrevet

Jeg er en feit naver i joggebukse og fant meg en annen feit naver i joggebukse. Så det teller vel ikke. :P

Anonymous poster hash: 160a2...ef2
Skrevet

Du skriver at du er LITT overvektig...

Tipper at du ikke er mange kiloene overvektig, og at det sitter mest i psyken...

Jeg burde nok veid 20 kilo mindre, men har ikke noen problemer med å finne mannfolk likevel! :briller:

Anonymous poster hash: 41ee8...f55
Skrevet

Jeg er en feit naver i joggebukse og fant meg en annen feit naver i joggebukse. Så det teller vel ikke. :P

Usj, at du ser humoren..det gjør ikke jeg. Trist

Anonymous poster hash: 497e1...25f

Skrevet

Men HI, hvis du mener du er for feit, kan du ikke gå ned da? Bør vel gå an det, står som regel på viljen. Og, det finnes dessverre ikke mange menn dom vil ha overvektige damer(ser en over her skrev det).

Skrevet

Usj, at du ser humoren..det gjør ikke jeg. Trist

Hjelper da ingen om jeg legger meg ned og griner.

Skrevet

Men HI, hvis du mener du er for feit, kan du ikke gå ned da? Bør vel gå an det, står som regel på viljen. Og, det finnes dessverre ikke mange menn dom vil ha overvektige damer(ser en over her skrev det).

😂 Dagens 😂

Anonymous poster hash: e4156...33d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Herlighet det går da helt greit! Jeg var (og er) bælfeit, men fant allikevel drømmemannen jeg. Ikke leita jeg hardt heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...