moell5 Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Jeg og min 11 mnd gamle jente satt og spist mat i sted. Jeg spiste frokostblanding med melk og hun spiste brødskive. Hun viste tydelige tegn på at hun ville smake av maten min, så hun fikk noen skjeer med melk. 1/2 mnd til hun er året så tenkte at ett par skjeer med melk ikke ville skade. Helt til jeg leser på pakken med frokostblanding at den inneholder honning!!! Hva skal jeg Gjøre? Vente å se eller ringe lege?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Tror det går heeelt fint Skal ikke ha honning pga underutviklet fordøyelsessystem, men når hun er så stor, burde det ikke være et problem Er du veldig nervøs for det, så ring legen, men som sagt, går nok bra Anonymous poster hash: 2e083...eab
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Grensa på 1 år er helt sikkert satt med god margin Anonymous poster hash: bc395...86f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Tror det går heeelt fint Skal ikke ha honning pga underutviklet fordøyelsessystem, men når hun er så stor, burde det ikke være et problem Er du veldig nervøs for det, så ring legen, men som sagt, går nok bra Anonymous poster hash: 2e083...eab De skal ikke ha honning pga botulisme. Les før du uttaler deg! Anonymous poster hash: 0bad6...e5f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Tror det går heeelt fint Skal ikke ha honning pga underutviklet fordøyelsessystem, men når hun er så stor, burde det ikke være et problem Er du veldig nervøs for det, så ring legen, men som sagt, går nok bra Anonymous poster hash: 2e083...eab Dette er feil. Anonymous poster hash: 19c39...03e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Tror det går heeelt fint Skal ikke ha honning pga underutviklet fordøyelsessystem, men når hun er så stor, burde det ikke være et problem Er du veldig nervøs for det, så ring legen, men som sagt, går nok bra Anonymous poster hash: 2e083...eab Fordøyelsen?? Spedbarnsbotulisme, kanskje? Hva er poenget med å vise honning til barnet? Går nok greit, men jeg hadde ikke tatt den frem. Anonymous poster hash: 594ba...18a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Tror det går heeelt fint Skal ikke ha honning pga underutviklet fordøyelsessystem, men når hun er så stor, burde det ikke være et problem Er du veldig nervøs for det, så ring legen, men som sagt, går nok bra Anonymous poster hash: 2e083...eab Fordøyelsen?? Spedbarnsbotulisme, kanskje? Hva er poenget med å vise honning til barnet? Går nok greit, men jeg hadde ikke tatt den frem. Anonymous poster hash: 594ba...18a Så litt sent at det bare var innhold i frokostblanding, det er nok ikke noe fare med noen skjeer Anonymous poster hash: 594ba...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå