Gå til innhold

Dere med endometriose: Er store smertefulle blodkoagler et symptom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig begynt å få store klumper med blod som vil ut og når de kommer er det bare å løpe på do for den presser seg forbi tamponger. Så begynner jeg å styrtblø etterpå før det roer seg etter en stund. Når koagleen vil ut gjør det like vondt som en rie :S Aldri hatt sånne klumper før. Det har kommet de siste 4 menstruasjonen. .

Anonymous poster hash: 46a43...481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legen og få en gyn undersøkelse gjerne med ultralyd. svarene du får her kan være misvisende. ta helsen din på alvor, oppsøk profesjonelle ;)

Anonymous poster hash: e548a...47c
Skrevet

ring legen og få en gyn undersøkelse gjerne med ultralyd. svarene du får her kan være misvisende. ta helsen din på alvor, oppsøk profesjonelle ;)

Anonymous poster hash: e548a...47c

Er allerede henvist :)

Skrevet

Enig med rådet ovenfor. Jeg anbefaler menskopp

. Da slipper du slike lekkasjer

Anonymous poster hash: efedc...e46

Skrevet

Problemet er jo at smertene ikke gir seg før den har presset seg ut :/

Skrevet

Problemet er jo at smertene ikke gir seg før den har presset seg ut :/

Nå vet jeg ikke hvor store koaglene er...men mine samlet seg i koppen.. Måtte bare tømmes litt oftere (2-3 ganger om dagen). Ellers tømmer jeg den to ganger i døgnet

Skrevet

Jeg har aldri opplevd akkurat dette, men blør helt ukontrollert og har endt opp på sykehuset de to siste gangene jeg hadde mensen grunnet helt syke smerter. (Den første gangen jeg endte på sykehus lå jeg der i 5 dager, den andre gangen over natta til observasjon). Redningen min var å gå på p-piller nonstop, hver dag, hele året..

Jeg anbefaler også at du får en gynekolog til å undersøke deg, for jeg har forstått at dette med Endometriose utarter seg forskjellig fra person til person. Er vanskelig å si hva som er normalt og ikke :/

God bedring og lykke til!

Anonymous poster hash: ad561...843

Skrevet

Jeg har aldri opplevd akkurat dette, men blør helt ukontrollert og har endt opp på sykehuset de to siste gangene jeg hadde mensen grunnet helt syke smerter. (Den første gangen jeg endte på sykehus lå jeg der i 5 dager, den andre gangen over natta til observasjon). Redningen min var å gå på p-piller nonstop, hver dag, hele året..

Jeg anbefaler også at du får en gynekolog til å undersøke deg, for jeg har forstått at dette med Endometriose utarter seg forskjellig fra person til person. Er vanskelig å si hva som er normalt og ikke :/

God bedring og lykke til!

Anonymous poster hash: ad561...843

Huff det høres ikke godt ut. Aldri hatt smerter ved menstruasjon før jeg fikk barna. Nå gjør det vondt ved mensen og eggløsning og det kan komme knivstikk i mellom. Blør også i mellom nå og kan blø fra begge plassene der nede. Jeg skal utredes for blodsykdommer i tillegg som gjør at det blør mye ved menstruasjon, men det forklarer ikke smertene.

Skrevet

Næh.... aldri hørt om det....... Men ganske store smerter under mensen er et symptom ja. Det er jeg mye plaget med :(

Anonymous poster hash: 6b3ac...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...