Gå til innhold

Mini a ture

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en jakke til mini. Hvordan er de på str? Min er 13mnd, tror dere str 92 blir for stort? Han er en god og rund, og veldig lang gutt. Og blir jo ikke å bruke den før om noen mndr

Anonymous poster hash: 8c22e...86d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever at de er små på størrelsene. Særlig vinterklærne

Anonymous poster hash: 31067...0fb
Skrevet (endret)

Skal kjøpe en jakke til mini. Hvordan er de på str? Min er 13mnd, tror dere str 92 blir for stort? Han er en god og rund, og veldig lang gutt. Og blir jo ikke å bruke den før om noen mndr

Jeg har akkurat kjøpt to vårjakker til min på 12 mnd. Jeg bestilte en i 86 og en i 92 over nettet. Jeg ble oppringt fordi hu i butikken mente 92 ville bli aaaalt for stort for en 1 åring. Derfor valgte jeg heller to jakker i str 86. De er gode i str og vil nok passe ut året :) Hvis du vil har jeg alle måla på begge jakkene? 

Endret av Linkii87
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt to vårjakker til min på 12 mnd. Jeg bestilte en i 86 og en i 92 over nettet. Jeg ble oppringt fordi hu i butikken mente 92 ville bli aaaalt for stort for en 1 åring. Derfor valgte jeg heller to jakker i str 86. De er gode i str og vil nok passe ut året :) Hvis du vil har jeg alle måla på begge jakkene?

Min er utrolig lang, pappaen er nesten 2 meter, så er mest redd den skal bli for kort, siden jeg har hørt at de er fort kan bli for kort i str

Skrevet

Her har vi str 80 i de vi har til han på 15 mnd, og de er egentlig altfor store til han.

Anonymous poster hash: f8c00...783

Skrevet

"Alle" sier de er veldig store i str.... Er med i en gruppe med kjøp og salg av mini a ture klær....

Anonymous poster hash: bb395...fbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...