Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 I det siste har jeg sovet hos mamma, pga at jeg sliter psykisk. Og hos henne sover jeg bra. Når mannen har fri, da er jeg hjemme. Men igår kveld når jeg kom til henne så var datteren til broren min der, og hun skulle overnatte der. Etterpå sa mamma at jeg skulle sove med vesle jenta. Jeg har ikke sovet et sekund inatt, hun har sparket i meg hele tiden og snakket i søvne. Hadde du blitt hjemme ikveld? Jeg vet ikke om hun skal overnatte i kveld også. Anonymous poster hash: 7aab7...f45
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 I det siste har jeg sovet hos mamma, pga at jeg sliter psykisk. Og hos henne sover jeg bra. Når mannen har fri, da er jeg hjemme. Men igår kveld når jeg kom til henne så var datteren til broren min der, og hun skulle overnatte der. Etterpå sa mamma at jeg skulle sove med vesle jenta. Jeg har ikke sovet et sekund inatt, hun har sparket i meg hele tiden og snakket i søvne. Hadde du blitt hjemme ikveld? Jeg vet ikke om hun skal overnatte i kveld også. Anonymous poster hash: 7aab7...f45 At det var?!? Anonymous poster hash: 2560e...974
BøllefrøOgBolla Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Kan du ikke spørre mamman din da, om hun skal overnatte ei natt til? Hvis hun skal det, så sover du kanskje bedre hjemme hos deg selv? Masse god bedring! Håper du får god hjelp, og klarer finne roen og sove godt i eget hus om ikke lenge 😃
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Kan du ikke spørre mamman din da, om hun skal overnatte ei natt til? Hvis hun skal det, så sover du kanskje bedre hjemme hos deg selv? Masse god bedring! Håper du får god hjelp, og klarer finne roen og sove godt i eget hus om ikke lenge 😃 Jeg skal gjøre det, skal ringe henne ikveld å spørre. Tusen takk for varme ord. Hi Anonymous poster hash: 7aab7...f45
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Slem fordi du ikke fikk sove? Jeg hadde spurt om jenta skulle sove der i natt også, og i såfall hadde jeg sovet hjemme hvis det ikke var mulig for meg å få en annen seng der. Jeg unngår helst å sove med min egen sønn også av samme grunn, er vel ikke noe galt i det. Anonymous poster hash: b7f9c...0c7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Nei, det er ikke slemt. Helt naturlig å ikke få sove sammen med barn. Jeg orker aldri å ha barn oppi sengen når de er urolige. Hør med din mor om hun skal overnatte i natt også og i så fall kan du sove hjemme for å kanskje få bedre søvn. God bedring 🌷 Anonymous poster hash: 6829f...885
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Nei, det er ikke slemt. Helt naturlig å ikke få sove sammen med barn. Jeg orker aldri å ha barn oppi sengen når de er urolige. Hør med din mor om hun skal overnatte i natt også og i så fall kan du sove hjemme for å kanskje få bedre søvn. God bedring 🌷 Anonymous poster hash: 6829f...885 Takk for det. Jeg og mamma ble enige om at jeg skulle overnatte hos henne en tid, til jeg blir sikker på meg selv og tør å være alene hjemme om natten. Men nå føler jeg at jeg blir tvunget til det, selv om jeg ikke føler meg klar. Jeg vet jeg høres tåpelig ut. Anonymous poster hash: 7aab7...f45
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Hva synes den lille jenta om at hun skal overnatte hos bestemor og plutselig må dele seng med tante? Anonymous poster hash: d5446...60a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Hva synes den lille jenta om at hun skal overnatte hos bestemor og plutselig må dele seng med tante? Anonymous poster hash: d5446...60a Hun synes det er vel greit, ellers hadde hun ikke overnattet. Hi Anonymous poster hash: 7aab7...f45
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Men får du hjelp ellers da? Av psykisk helsetjeneste el.l ? Høres ikke godt ut å ha det sånn, håper du får god hjelp Anonymous poster hash: 2e949...cac
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Hvor gammel er du og har du barn? Det høres bare helt teit ut at du ikke kan sove i ditt eget hus, men er avhengig av mamma. Anonymous poster hash: 311de...e2d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #12 Skrevet 26. februar 2016 Hvor gammel er du og har du barn? Det høres bare helt teit ut at du ikke kan sove i ditt eget hus, men er avhengig av mamma. Anonymous poster hash: 311de...e2d Hvorfor leser du ikke før du svarer? Jeg har ikke barn, er 30 år og sliter psykisk. Mannen jobber nattskift, og jeg tør ikke å være alene om natta, da jeg nylig begynte med medisin. Og det er bare for en kort stund. Hi Anonymous poster hash: 7aab7...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå