Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Noen som er utdannet det her? Hvordan er det med arbeidstider? Apotekene her er åpne fra 9-17 i hverdagene.. Her må jeg hente i bhg senest 1645 og mannen begynner ofte på jobb 15. Er det da lite vits for meg å ta denne utdanningen? Anonymous poster hash: 34c61...893
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Ikke godt å si, jeg jobber turnus, vurderte produksjonsavdeling på sykehus en periode, men tanken på 8-16 HVER DAG gir meg utslett. Er det ingen senterapotek eller sykehus innen rimelig nærhet? Du skal jo jobbe 36 timer i uken (37,5 minus spisepause) så slett ikke umulig at du kan jobbe 9-16:30 pluss annenhver lørdag eller hva ordningen er. Anonymous poster hash: 64a14...eb3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Her er to senter med apotek 1 på begge. Nærmeste sykehus er det 40 min til så går ikke opp med henting i bhg og ikke har jeg lappen enda heller, men planer om å få det før jeg er ferdig utdanna da. Men mener du sykehusapotek eller på sykehuset liksom? Trodde det bare var apotek man kunne jobbe på? Skal først ta VG2 helseservicefag. Har heldigvis vg1 fra før. Så vurderer også helsesekretær men faller mer mot apotektekniker. Anonymous poster hash: 34c61...893
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Sykehusapotekene har mange avdelinger, de har jo vanlig publikumsavdeling, men de har også ofte blant annet cytostatikaproduksjon, og det jobber teknikere med. Anonymous poster hash: 64a14...eb3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Ikke godt å si, jeg jobber turnus, vurderte produksjonsavdeling på sykehus en periode, men tanken på 8-16 HVER DAG gir meg utslett. Er det ingen senterapotek eller sykehus innen rimelig nærhet? Du skal jo jobbe 36 timer i uken (37,5 minus spisepause) så slett ikke umulig at du kan jobbe 9-16:30 pluss annenhver lørdag eller hva ordningen er. Anonymous poster hash: 64a14...eb3 Man er jo på jobb i spisepausen og, det er jo ikke noe man tar på slutten av dagen vel. Eller er det en spesiell greie for apotekteknikere? Anonymous poster hash: bc5bb...18f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Ikke godt å si, jeg jobber turnus, vurderte produksjonsavdeling på sykehus en periode, men tanken på 8-16 HVER DAG gir meg utslett. Er det ingen senterapotek eller sykehus innen rimelig nærhet? Du skal jo jobbe 36 timer i uken (37,5 minus spisepause) så slett ikke umulig at du kan jobbe 9-16:30 pluss annenhver lørdag eller hva ordningen er. Anonymous poster hash: 64a14...eb3 Man er jo på jobb i spisepausen og, det er jo ikke noe man tar på slutten av dagen vel. Eller er det en spesiell greie for apotekteknikere? Anonymous poster hash: bc5bb...18f Nei, men inkludert de timene på lørdager kan man ikke jobbe 9-17 hver dag, det blir 40 timer, så allerede her er hun 2 1/2 time over. Anonymous poster hash: 64a14...eb3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Ikke godt å si, jeg jobber turnus, vurderte produksjonsavdeling på sykehus en periode, men tanken på 8-16 HVER DAG gir meg utslett. Er det ingen senterapotek eller sykehus innen rimelig nærhet? Du skal jo jobbe 36 timer i uken (37,5 minus spisepause) så slett ikke umulig at du kan jobbe 9-16:30 pluss annenhver lørdag eller hva ordningen er. Anonymous poster hash: 64a14...eb3 Man er jo på jobb i spisepausen og, det er jo ikke noe man tar på slutten av dagen vel. Eller er det en spesiell greie for apotekteknikere? Anonymous poster hash: bc5bb...18f Nei, men inkludert de timene på lørdager kan man ikke jobbe 9-17 hver dag, det blir 40 timer, så allerede her er hun 2 1/2 time over. Anonymous poster hash: 64a14...eb3 Men jobber man lørdag, så har man vel fri en dag i uka? Anonymous poster hash: bc5bb...18f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Ikke godt å si, jeg jobber turnus, vurderte produksjonsavdeling på sykehus en periode, men tanken på 8-16 HVER DAG gir meg utslett. Er det ingen senterapotek eller sykehus innen rimelig nærhet? Du skal jo jobbe 36 timer i uken (37,5 minus spisepause) så slett ikke umulig at du kan jobbe 9-16:30 pluss annenhver lørdag eller hva ordningen er. Anonymous poster hash: 64a14...eb3 Man er jo på jobb i spisepausen og, det er jo ikke noe man tar på slutten av dagen vel. Eller er det en spesiell greie for apotekteknikere? Anonymous poster hash: bc5bb...18f Nei, men inkludert de timene på lørdager kan man ikke jobbe 9-17 hver dag, det blir 40 timer, så allerede her er hun 2 1/2 time over. Anonymous poster hash: 64a14...eb3 Men jobber man lørdag, så har man vel fri en dag i uka? Anonymous poster hash: bc5bb...18f Jaaaah, men siden hun ikke kan jobbe fulle dager kan hun kanskje gjøre en avtale om å jobbe kortere dager og en halv dag, f.eks. Anonymous poster hash: 64a14...eb3
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Er ikke apotek på sykehuset som er nærmest her. Så er de to apotekene her jeg bor eller et i nabokommunen.. kan jo kanskje sende mail til apotek 1 å høre hva slags ordninger de har. Er jo litt greit å vite før man begynner utdanningen da. Er vel mange med barn som jobber i apotek som også har mann som enten er på sjø eller har senvakter. Så det må jo finnest en ordning Anonymous poster hash: 34c61...893
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Er ikke apotek på sykehuset som er nærmest her. Så er de to apotekene her jeg bor eller et i nabokommunen.. kan jo kanskje sende mail til apotek 1 å høre hva slags ordninger de har. Er jo litt greit å vite før man begynner utdanningen da. Er vel mange med barn som jobber i apotek som også har mann som enten er på sjø eller har senvakter. Så det må jo finnest en ordning Anonymous poster hash: 34c61...893 Er du så sikker på at du får jobb der da? Hvis du har så få muligheter ville jeg ikke tatt den utdannelsen. Er jo ikke sikkert stillingene blir ledig heller Anonymous poster hash: 158f1...863
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Er ikke apotek på sykehuset som er nærmest her. Så er de to apotekene her jeg bor eller et i nabokommunen.. kan jo kanskje sende mail til apotek 1 å høre hva slags ordninger de har. Er jo litt greit å vite før man begynner utdanningen da. Er vel mange med barn som jobber i apotek som også har mann som enten er på sjø eller har senvakter. Så det må jo finnest en ordning Anonymous poster hash: 34c61...893 Er du så sikker på at du får jobb der da?Hvis du har så få muligheter ville jeg ikke tatt den utdannelsen. Er jo ikke sikkert stillingene blir ledig heller Anonymous poster hash: 158f1...863 Nei, hvordan skal jeg vite det nå da? Anonymous poster hash: 34c61...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå