Gå til innhold

Blir så beskymret 😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barne mitt spydde natt til idag 4 ganger. Idag har h*n drukket 2 glass vann og spist 3 pølsebiter. Har tilbydd mat i hele dag men h*n nekter og spise noe. Har sovnet nå og ikke spydd noe mer idag. Men jeg blir så beskymret av at h*n ikke har fått i seg noe mer 😞 Noen flere som har opplevd sånn?

Er foresten 9år gammel.

Anonymous poster hash: cab6f...2d9

Anonymous poster hash: 54d55...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig ved omgangssyke og på ingen måte noe krise så lenge han får i seg vann.

Anonymous poster hash: 9ec40...7c5

Skrevet

Nei, ingen grunn til bekymring, i morgen er han frisk og fin igjen.

Er ærlig talt mer bekymret for rettskrivingen din.

Anonymous poster hash: ea84b...a56

Skrevet

Så to glass vann på en dag er ok?

Skrevet

Man har som regel ikke matlyst når man har kastet opp.

Anonymous poster hash: a750b...f09

Skrevet

Er da helt vanlig, utrolig at du har fått i ham pølse, stakkars. La ham drikke små mengder av det som frister, så klarer han seg fint i flere dager til viruset gir seg.

Anonymous poster hash: 71baa...d0e

Skrevet

Så to glass vann på en dag er ok?

Ja. Hva er du redd for? Har han en favorittdrikke, så tilby den.

Anonymous poster hash: a750b...f09

Skrevet

Litt lite drikke, eg pleier å tilby saft og evt brus når ungane er sjuke, for å få dei til å drikke, men det går nok bra. ( Går ut frå han søv no) Ein har ikkje matlyst når ein har omgangsjuke, og ungane kan klare seg dagesvis med lite mat.

Litt forbausa over at du ikkje har opplevd dette før, sidan han er 9 år.

Skrevet

Gi heller noe med sukker(energi), siden han ikke får i seg noe annet.

Helt vanlig å ikke ha matlyst. Har du aldri hatt omgangssyken...?

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjøp saftis, så får han både væske og litt sukker i seg

Skrevet

Beskymret? ?

BEKYMRET

Anonymous poster hash: 38313...dec

Skrevet

Et så stort barn vil tåle det. I morgen blander du farris og eplemost (50/50), så får han i seg salter igjen. Ikke styr med mat, væske e viktigst. Og gi salt potetgull eller kjeks. Ikke vits med vanlig mat.

Anonymous poster hash: 025ae...7aa

Skrevet

Ok takk for svar alle sammen. Selfølgelig har vi hatt omgangsyke i huset før men da har jeg fått i han litt mer enn som så.

Gjest Antarctica
Skrevet

Ok takk for svar alle sammen. Selfølgelig har vi hatt omgangsyke i huset før men da har jeg fått i han litt mer enn som så.

God bedring til stakkaren.

Skrevet

Spiser du store mengder når du har omgangssyken?!?

Skrevet

Men hvorfor mase så fælt om mat, det er snakk om 1 dag foreløpig. Når jeg har omgangssyke, så er mat det siste jeg vil ha.

Anonymous poster hash: 3ef0f...5a2

Skrevet

Er du bekymret for at en på 9 år har kastet opp en natt og ikke har så stor matlyst??? Hva er du bekymret for egentlig? Han hsr sluttet å kaste opp, har spist og har drukket, ikke noe å bekymre seg for da??? Jeg ble bekymret da 1,5 åringen min hadde omgangssyke og kastet opp 30 ganger, spiste ikke noe på 4 dager og hun var liten og tynn før hun ble syk. Men selv det gikk fint!

Anonymous poster hash: 342d3...e2d

Skrevet

Er du bekymret for at en på 9 år har kastet opp en natt og ikke har så stor matlyst??? Hva er du bekymret for egentlig? Han hsr sluttet å kaste opp, har spist og har drukket, ikke noe å bekymre seg for da??? Jeg ble bekymret da 1,5 åringen min hadde omgangssyke og kastet opp 30 ganger, spiste ikke noe på 4 dager og hun var liten og tynn før hun ble syk. Men selv det gikk fint!

Anonymous poster hash: 342d3...e2d

Når er den magiske grensen for når man kan slutte å bekymre seg? Bevares...

Hi, kjøp inn saft og annen drikke som han liker...så kommer han seg nok. Ikke noe gøy når unger ikke spiser

Anonymous poster hash: 827c6...73b

Skrevet

Veldig vanlig ved omgangssyke. Det viktige er drikke (ikke melk). Tilby div saft, brus, juice, farris, saftis. Vann er gjerne ikke det som frister mest når man er dårlig. Ha et glass stående på bordet hele tiden. Ha i isbiter, sugerør, paraply eller hva som helst som kan gjøre det mer fristende.

Anonymous poster hash: 04a99...c5b

Skrevet

Sitronbrus, Mariekjeks og epler bruker å fungere bra. Men pølser ved omgangssyke??

Anonymous poster hash: 0ac04...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...