Gå til innhold

Ønsker meg en jobb med lite ansvar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utdannet lærer og har jobbet som det i åtte år. Nå vurderer jeg å søke jobb i butikk. Jeg er sliten/lei av den tette involveringen med elevene, alle oppgavene og knappheten på tid. Jeg ønsker også å jobbe redusert, helst rundt 50%, men det

er vanskelig som lærer. Hadde vært godt med en jobb uten så mye ansvar.

Jeg har et barn på snart seks som begynner på skolen til høsten. Eldste kommer til å trenge en del oppfølging. Har også en jente på snart tre.

Hører gjerne erfaringer fra andre som bevisst har søkt en jobb der utdanningen din ikke er relevant. Anonymous poster hash: 98fb3...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i bokhandel.

Elsker jobben min, både det å være i butikken, kundekontakten, diskusjonene med kollegaer og kunder om bøkene vi leser, gratis bøker, bokmøter/bokbad, varene ellers osv osv.

Jeg jobbet i bokhandel ved siden av studiene og skulle bli førskolelærer, endte med at jeg hoppet av studiene og gikk fra ekstrahjelp til ansatt på fulltid i bokhandel isteden ;)

Har aldri angret. Har nå 189,39 kroner i timen pluss tillegg når jeg jobber kveld/lørdag (lønnet litt over tariff)

Anonymous poster hash: 2dc06...db1
Skrevet

Jeg jobber i bokhandel.

Elsker jobben min, både det å være i butikken, kundekontakten, diskusjonene med kollegaer og kunder om bøkene vi leser, gratis bøker, bokmøter/bokbad, varene ellers osv osv.

Jeg jobbet i bokhandel ved siden av studiene og skulle bli førskolelærer, endte med at jeg hoppet av studiene og gikk fra ekstrahjelp til ansatt på fulltid i bokhandel isteden ;)

Har aldri angret. Har nå 189,39 kroner i timen pluss tillegg når jeg jobber kveld/lørdag (lønnet litt over tariff)

Anonymous poster hash: 2dc06...db1

Hva har du ca i måneden med alle tillegg?

Anonymous poster hash: 27198...b1e

Skrevet