Gå til innhold

Sentimental og lei meg i dag. :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 41 år. Singel og vært det i 4 år. Ex gått videre med ny dame etc. Årene bare fyker og ingenting skjer på det planet.

 

Føler meg alene. Alle venninnene mine utenom en har mann. Følte i begynnelsen at de var der, men nå går det uker osv.

 

Er gjerne nede og pga har vært syk siden før jul. :(

 

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men er deppa i dag.



Anonymous poster hash: 0bb1b...9fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg 😊

Før du vet ordet av det, dukker prinsen opp. Men han kommer ikke bankende på døren din... du må nok lete litt selv også 😉

 

Men det er lov å føle seg nedfor. I morgen er en ny dag. Ny dag betyr nye muligheter 😊

Skrevet

Klem til deg

Før du vet ordet av det, dukker prinsen opp. Men han kommer ikke bankende på døren din... du må nok lete litt selv også

 

Men det er lov å føle seg nedfor. I morgen er en ny dag. Ny dag betyr nye muligheter

Tusen takk for oppmuntrende ord. :) Trengte det i dag. Og som du sier ny dag i morgen. :)

Skrevet

Skjønner deg godt og er i en veldig lignende situasjon selv. Jeg fokuserer mye på at jeg skal prøve å ha det så bra som mulig sånn som livet er akkurat nå. Prøver å kose meg i mitt eget selskap. Tar ansiktsmasker, hårkurer, lakker negler, tenner stearinlys, drikker deilig te, lager meg god mat etc. Du har ikke dårlig tid og livet går ikke fra deg, Prøv å kos deg med livet akkurat nå selv om det ikke ser ut helt som du skulle ønske deg. Sende deg en klem <3



Anonymous poster hash: a55da...2e7
Skrevet

Takker for gode ord. Skal prøve mer å gjøre som deg. Har det jo egentlig fint og selvom det føles tomt av og til.

Klem tilbake. 💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...