Gå til innhold

Er jeg rar eller hun rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne som er fra en annen by var på besøk hos noen i min by. Vi avtaltes å møtes ute en dag, var sammen i ca.2 timer, koste oss og pratet. Men så tenkte jeg det var på tide å dra hjem, men da tok hun det som en selvfølge at hun skulle bli med... jeg måtte finne på en unnskyldning for å slippe å ta henne med hem.

Jeg hadde jo fått min dose venninneprat, ville helst hjem og slappe av. Jeg liker meg best hjemme med samboeren og barna mine, og blir egentlig litt sliten av å være sosial. Det har ingenting med henne å gjøre som person. Er det rart?

Anonymous poster hash: e0b91...d3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt..

Anonymous poster hash: 0315f...3bd

Skrevet

Litt rart av henne ja...men kan det Være at hun ikke hadde noe sted å Være på lenge? At hun hadde masse tid å slå i hjel?

Anonymous poster hash: a1394...308

Skrevet

Jeg synes du var litt rar. Kunne jo bedt henne med hjem. Samboer og barn ser du hver dag ellers.

Skrevet

Syntes du er rar. En venninne som bor i en annen by, og du har bare tid til henne i 2 timer, pga du vil hjem til samboer og barn? Og hva var så skummelt med å invitere hun med hjem da? Rot? Skittent hus?

Anonymous poster hash: d6980...4b5

Skrevet

Jeg syns du er rar, men jeg er likedan selv :P Når jeg har fått min dose, er det nok :) Jeg sliter med litt angst og har adhd, noe som sliter meg ut, så jeg "takler" bare slikt litt om gangen.

Anonymous poster hash: 8cb45...1d3

Skrevet

Synes hun er rar. En ting er om man setter av dagen for å henge sammen, da er det kanskje naturlig å henge på videre. Men har man avtalt kafetur er det over når kafeturen er over.

Anonymous poster hash: 07daa...8c4
Skrevet

Rar er vel ikke ordet jeg ville brukt, ego er vel mer dekkende. Du hadde fått ditt, så da var det greit å dikte opp en unnskyldning så du slapp ta hensyn til denne venninna di. 
​Kommer jo an på hvor nære dere er eller en gang var, men det kunne da vel ikke koste deg så mye  be henne hjem på kaffe?  

Anonymous poster hash: 6991f...a9c
Skrevet

Eg trur nok de har misforstått kvarandre då de gjorde avtale om å møtast. Du tenkte ein liten kafé tur og ho tenkte heile dagen. Ingen av dykk er rare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...