Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Har hatt 39 i feber i to dager nå, vondt i hvert fiber av kroppen og ei hoste som river i brystet. Har ikke klart å spise noe før nå (en pinneis). Er det noe som helst håp om å komme seg på jobb i morgen? Og burde jeg kontakte lege? Er gravid i 15 uke. Anonymous poster hash: 8b9b8...236
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Høres ut som samme som jeg hadde for et par uker siden. Legen sa det var influensa (jeg var også gravid i uke 15 mens jeg hadde det). Tok en ukes tid så ble jeg gradvis bedre (så fikk jeg bihulebetennelse og halsbetennelse😠) God bedring til deg ☺ Husk at du kan ta paracet for å få ned feberen. Anonymous poster hash: 11436...f49
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Og ja, ta kontakt med lege og hold deg hjemme noen dager☺ Anonymous poster hash: 11436...f49
soleia Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Feber, muskelsmerter og hoste høyres ut som influensa. Du må sikkert vere heime minst to dagar til, truleg lengre. Ungane her i huset har hatt det, og var heime ei veke kvar. Gravide vert råda til å kontakte lege ved influensa.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Takk for svar:) blir noen mugne kolleger da, men skal kontakte lege i morgen å høre hva han sier. Anonymous poster hash: 8b9b8...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå