Gå til innhold

Andre gifte som ikke går med eller har giftering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker ikke giftering noen av oss. Jeg bruker en svær feit en sten ring jeg fikk på fingeren under vielsen.

Anonymous poster hash: 3b1ba...af1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Du bruker ikke giftering, men du bruker en annen ring du fikk under vielsen??? I mitt hode bærer du giftering.

Jeg går stort sett uten ring, fordi jeg må gå uten på jobb, og glemmer å ta av og på. Mannen går alltid med.

Anonymous poster hash: 62572...a42

Skrevet

Går alltid med, men kjenner flere som ikke gjør det, blant annet leger, tannleger og sykepleiere.

Anonymous poster hash: e901f...f24

Skrevet

Jeg har giftering, mannen min ikke.

Anonymous poster hash: b40f8...e2b

Skrevet

Ingen av oss bruker ringene våre. Har vært gift i 15 år.

Anonymous poster hash: 2b49a...12a

Skrevet

Vi har ikke gifteringer (ingen annen type heller). Vært gift i 16 år.

Skrevet

Har en giftering, men den er blitt for stor og jeg har ikke giddet gjøre noe med det. Det plager ingen av oss.

Anonymous poster hash: c9de0...4fd
Skrevet

Føler meg direkte naken uten gifteringen! Det tror jeg mannen min gjør også, han er kjapp til å få den på etter f.eks. operasjoner o.l. Og ja, han har kronisk sykdom som innebærer en og annen operasjon.

Anonymous poster hash: a7620...70c

Skrevet

Vi hadde heller ikke gifteringer. Vi syntes ikke det var så viktig, og dessuten hatet mannen å gå med ring.

Jeg har ellers alltid gått med en annen nydelig ring jeg fikk av ham rundt den tiden vi giftet oss.

Anonymous poster hash: d0ba2...689
Skrevet

Ingen ringer her, vært sammen i 20 år og gift i 5. Vi droppet ringer fordi ingen av oss liker å gå med ring. Jeg gjorde et tappert forsøk med forlovelsringen, men etter noen måneder måtte jeg kaste håndkleet. Da hadde jeg også holdt på å miste den x antall ganger fordi jeg tok den av meg v håndvask og holdt på å glemme den på div restauranter rundt omkring🙈

Anonymous poster hash: 5eccc...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...