Gå til innhold

Lån på uføretrygd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått det her? Har arvet noen penger nå og ønsker å kjøpe bolig, men trenger et lite lån for å få huset jeg ønsker. Har ca 80 % egenkapital. Min inntekt er ca 300.000 men jeg er enslig forsørger. Tror dere jeg har sjans til å få lån? Vet at jeg må høre med banken, men skammer meg litt på en måte og synes det er flaut å være ufør :-S

Anonymous poster hash: c61d2...77d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke ufør selv, men jeg vil virkelig tro at du kan få det. Uføretrygd er jo fast inntekt. I tillegg skal du jo låne veldig lite i forhold til de fleste andre! Det er sikkert ikke noe problem! Lykke til!

Anonymous poster hash: b86fd...883

Skrevet

Vil tro du får en del i lån.

Anonymous poster hash: 100b2...d82
Skrevet

Tusen takk, dere. Jeg får tøffe meg opp og snakke med banken 😉 Kan så lite om slike ting, for inntil jeg fikk den arven var det ikke håp om å kjøpe noe.

Anonymous poster hash: c61d2...77d

Skrevet

Jeg har uføretrygd og har fått lån. Har som deg mye egenkapital. Absolutt verdt å prøve. Ikke skam deg, er ikke din feil at du er syk.

Anonymous poster hash: de4a3...d53

Skrevet

Har ikke noe å si at du er ufør, de ser bare på betjeningsevne. Er ett fett om du er sykepleier, tømrer eller ufør så lenge du har fast inntekt. 

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 85deb...997
Skrevet

Jeg kunne få 750 000 kr i lån i vanlig bank .Er uføretrygdet.Men ikke så heldig som deg.

Anonymous poster hash: 9e798...a09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...