Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hvordan finansierte dere det? Har tenkt på å operere brystene helt siden jeg var tenåring. Men først nå som voksen og tobarnsmamma er tanken blitt mer reell for meg, skulle ønske jeg kunne gjøre det i morgen. Har begynt å spare, men har jo ikke samvittighet til å ta så mye av familiens økonomi til dette per måned så kommer jo til å ta laaang tid. Hull i hodet å ta opp lån? Har jo ikke lyst til det egentlig :/ Anonymous poster hash: c98ee...38b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Brystene mine var mildt sagt vrengte sokker etter svangerskap og amming. Hang langt ned på magen. Skal sies at jeg la på meg mye i mitt første svangerskap. Vi brukte våre felles sparepenger på det. Mannen min var veldig forståelsesfull. Synes kanskje ikke det var så gøy at jeg gikk med bh 24 timer i døgnet.... Anonymous poster hash: 93ec1...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå