Gå til innhold

Dere som hadde delt bosted da dere var små/mindre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Og ikke likte det/hatet det. Ga dere uttrykk for misnøye rundt ordningen da dere var mindre? Ikke at det er et barns ansvar å gi beskjed, men jeg blir litt bekymret for min datter på åtte som har delt bosted. Hun har aldri gitt noe uttrykk for at hun mistrives med det.. Overser jeg muligens noe? :/ Hvordan kan jeg vite..

Anonymous poster hash: ca076...4a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel var hun da hun begynte med dette?

Jeg tror egentlig barnet til sambo synest det er mer slitsomt en han gir utrykk for. Han var 1.5år da det begynte så han vet ikke bedre, men tror at hvis han hadde fått prøve så hadde han fått en annen ro over seg.

Anonymous poster hash: 41a94...c20

Skrevet

Han er 10år forresten!! 😉

Anonymous poster hash: 41a94...c20

Skrevet

Hun har hatt det sånn siden hun var ett år, så hun har aldri opplevd noe annet..

Skrevet

Jeg hatet det men sa aldri noe før jeg ble 14,da orket jeg ikke den nomadetilværelsen mer.Moren min godtok det ikke,så endte opp med å bo hos min far.

Nå har jeg to stesønner som bor 50/50,yngste på 8 har begynt å gi uttrykk for at han ikke synes noe om det. Det er meg han forteller dette til for han er redd foreldrene blir lei seg. Jeg har spurt hva han ønsker og han svarte "jeg vil bo hos mamma helt til jeg savner dere,og da kan jeg bo her helt til jeg savner mamma". Han vil styre selv. Mannen min har tatt det opp med mor,så håper det ordner seg slik gutten ønsker.

Anonymous poster hash: 51c3d...a0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...