Gå til innhold

noen som er på jobb med smerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener da sterke smerter i føtter og ryggen.

Anonymous poster hash: 8c310...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag, særlig om vinteren.

Har 3 revmatiske diagnoser...

Anonymous poster hash: 55144...45b
Skrevet

Ja. Ble aldri bra etter bekkenløsning, har vondt hver dag.

Anonymous poster hash: 78fc2...55f

Skrevet

Nesten fått motsatt inntrykk her inne.

Er på jobb hver dag selv,men veldig sliten på kvelden. Sliten av smerter.

Anonymous poster hash: 8c310...426

Skrevet

Jeg har flere tilstander som gir kroniske smerter, i perioder sterke smerter. Alternativet er uførhet, det fremstår uaktuelt så lenge jeg kan få livet til å fungere sånn halvveis med jobb. Det går ut over mye annet, men det er likevel en riktig prioritering for meg.

Anonymous poster hash: a7671...0e4
Skrevet

Ja, hver eneste dag. Men det som er viktig, er hvordan man tar det, ikke alltid hvordan man har det.

Anonymous poster hash: a56e6...a6b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har hatt konstante, ganske ekstreme smerter hver dag i over et år. Var 100% sykemeldt de 2 første mnd (etter å ha gått med det i 3 mnd, til slutt satte kiropraktoren min ned foten). Gått gradvis oppover, men fortsatt jobber jeg redusert. Nå er jeg riktignok i bedring og må komme meg tilbake i 100% innen april er omme, så spent på hvordan det går. Det ødelegger for absolutt alt. Jeg har ingenting å gå på når jeg kommer hjem, så det går utover ungene stakkars. Håper 2016 blir et bedre år!

Skrevet

Ja. Ble aldri bra etter bekkenløsning, har vondt hver dag.

Anonymous poster hash: 78fc2...55f

Kjennes det likedan ut som da du var gravid? Går rundt m bekkenløsning og ikke å bli bra igjen er min største skrekk...

Skrevet

Ja, jeg har to revmatiske/autoimmune diagnoser, og har store smerter. Jeg jobber egentlig 100%, men nå for tiden jobber jeg tre dager i uka, og er 40% sykmeldt. Med smerter og fatigue er det mer enn nok, jeg har lite, eller ingen, krefter til familie og fritid.

Anonymous poster hash: 0e72f...8d5

Skrevet

Hver dag, men ikke rygg og slikt. Har ett hekken som trøbler etter bekkenløsning for ørten år siden, men blitt veldig flink til å tilpasse meg det så det er ikke koe problem. Men bærer jeg feil, knekker jeg sammen. Det har skjedd noen ganger på jobb og de andre har fått sjokk stakkars, men etter noen minutter kan jeg reise meg forsiktig igjen.

Bruker medisiner for smerter hve dag, hadde jeg gått hjemme hver dag hadde jeg gått på veggen. Smertene forsvinner ikke selv om jeg er hjemme eller tar det med ro, må bare tilpasse meg de. Legen ville få meg ufør for femten år siden, men det nektet jeg.

Anonymous poster hash: 7a4e6...a63

Skrevet

Har en skulder som slår seg vrang innimellom, en korsrygg som er vond (særlig nå, fordi jeg er for dårlig til å trene...), og et par knær som blir vonde hvis jeg står for lenge. 

Ingen av delene blir bedre av å ikke jobbe, så jobb er for meg ikke noe problem :) Får skikkelig stress-vondt i skulder og nedover ryggen (kjennes ut som om det brenner fra nakken til korsryggen) av visse arbeidsoppgaver/situasjoner, så det må jeg bare leve med og håpe det går over ettersom jeg blir mer erfaren (og jobbe med avspenningsøvelser/tøye og bevege meg når jeg er på jobb!).

Anonymous poster hash: ce07a...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...