Gå til innhold

er det sært å si fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom bhg for å hente noe da barnet mitt hadde fri. Fant en annen unge sovende i vogna hennes. Greit nok at de låner bort selve vogna når hun ikke er der, men denne ungen lå i min jente sin sovepose og hadde til og med teppet som bestemoren har strikket og kosekaninen hennes. Mulig jeg er skikkelig sær, men jeg synes ikke noe om det. Sove utstyr, sengetøy, vognpose og kosedyr er privat og jeg liker ikke at dette blir lånt vekk. Ønsker ikke andre ungers svette, snørr og sikling i hennes sengetøy. Barnet mitt er borte en dag i uka for tiden og jeg lurer på om vogna lånes ut fast eller om det var et engangstilfelle. Om den andre ungen gulper, tisser igjennom eller noe, hvem skal vaske? Er jeg særlig om jeg ber dem la være å låne bort pose og private ting som teppe og kosedyret?

Anonymous poster hash: bcab2...1f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei æsj! Det er vel ikke vanlig? ?

Anonymous poster hash: 9a794...db8

Skrevet

Jeg hadde også reagert, er ikke storsinnet nok til at folk kan ta for seg på den måten uten engang å spørre først.

Skrevet

Ikke greit. Hadde gitt beskjed!

Anonymous poster hash: e1014...e7e

Skrevet

Da hadde jeg funnet nærmeste voksen og sagt fra på stedet, og spurt om dette var vanlig rutine. I så fall ville jeg tatt jobben med å drasse med meg alt hjem hver gang ungen skulle ha fri...

Skrevet

Ikke sært å si fra! Sært av bhg å låne bort vogn og soveutstyr!

Anonymous poster hash: fe191...58c

Skrevet

Kommer til å si fra. Har ikke mulighet til å ta med hjem hver dag. De låner bort klær også. Er ikke så interessert i at andres unger skal slite på min datters utedress og sko da dette er dyre ting.

Skrevet

I barnehagen vår har ikke de lov å låne ett par sokker av andre barn sitt skiftetøy engang. Alt man har i barnehagen til sitt barn er privat og om man skulle gå tom for noe i skifteboksen så har barnehagen ekstra i en egen lånekasse.

Dette hadde jeg sagt klart i fra om!

Anonymous poster hash: cbd20...ca9

Skrevet

Kommer til å si fra. Har ikke mulighet til å ta med hjem hver dag. De låner bort klær også. Er ikke så interessert i at andres unger skal slite på min datters utedress og sko da dette er dyre ting.

Jøss. Dette er også uvanlig! Jeg hadde blitt irritert hvis jeg måtte vaske mer klær fordi andre barn har brukt dem.

Anonymous poster hash: 9a794...db8

Skrevet

Dette skulle du jo ha tatt opp snarest? Klarer du ikke å stå opp for deg selv og barnet ditt ? Må du virkelig spørre på et forum for å skjønne at dette ikke er greit? Du er jammen meg modig må jeg si.

Anonymous poster hash: e91cc...80e

Skrevet

Det er ikke sikkert at de har lånt det bort. Det kan rett og slett være en vikar som har lagt barnet i feil vogn, det er det første jeg tenker siden ungen har kosen. Jeg som er fast ansatt har og klart å legge barn i feil vogn

Anonymous poster hash: e0c93...41b
Skrevet

Æsj ekkelt. Hadde ikke synes det var greit, men vet ikke om jeg hadde turt å si fra. Synes generelt andres unger er litt ekle.

Anonymous poster hash: d0ca2...42b

Skrevet

Uff, kan jo være en feil eller glipp! Men du måå si fra!

Anonymous poster hash: 6d618...d89

Skrevet

Æsj ekkelt. Hadde ikke synes det var greit, men vet ikke om jeg hadde turt å si fra. Synes generelt andres unger er litt ekle.

Jeg synes også andre unger kan være litt blæææ... Og særlig med snørr og bhgshitt...

Anonymous poster hash: 6d618...d89

Skrevet

Ingen vikar og ingen glipp, de hadde lånt dem bort. Klart jeg klarer å stå opp for meg og ungen, men nå ble jeg nokså overrasket og hadde dårlig tid og dessuten så er det jo så mye rart man visstnok bare må finne seg i når det gjelder barnehage at jeg ville bare høre med andre før jeg sier noe til dem.

Skrevet

Hvis dette ikke er en ærlig feiltakelse er det soleklart over streken. Hadde sendt Mail og klaget til styrer asap.

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig om min datters soveutstyr hadde blitt lånt bort. Skjedde det ofte hadde jeg nok reagert etterhvert, men jeg hadde virkelig ikke blitt så frustrert som alle dere andre.

Anonymous poster hash: 98e7f...3f9

Skrevet

Kanskje de ser på deg som en avslappa type som synes dette er ok?

Jeg var avslappa til det meste, så både klær, sko og vogn ble lånt bort i bhg. Er det egentlig viktig? Om ikke barnet ditt er der og trenger dette selv?

Anonymous poster hash: 42035...0db

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg hadde reagert på at de lånte ut pose, pledd og kosedyr, ja. Ikke så mye om det bare var vogna. Ville ha satt navnelapp synlig på alt utstyret!

Skrevet

Ingen vikar og ingen glipp, de hadde lånt dem bort. Klart jeg klarer å stå opp for meg og ungen, men nå ble jeg nokså overrasket og hadde dårlig tid og dessuten så er det jo så mye rart man visstnok bare må finne seg i når det gjelder barnehage at jeg ville bare høre med andre før jeg sier noe til dem.

Hvis ikke det var en feil, så hadde jeg sagt klart i fra at det ikke er akseptabelt. Send en mail til styrer. Jeg synes nesten det var værst å låne ut kosen, føler det er veldig privat. Mange av ungene tygger og sutter jo på de.

Anonymous poster hash: e0c93...41b

Skrevet

Ikke greit.

Og jeg hadde nok valgt å sende skriftlig mail til styrer i tillegg til å si fra på avdelingen for å være sikker på at de skjønte at dette var langt over grensen.

Vanligvis er jeg ganske raus, men dette var over streken.

Skrevet

Hadde blitt veldig irritert og sendt mail til styrer!

Anonymous poster hash: 440c1...92c

Skrevet

Lurer på hvor dette barnet sover til vanlig jeg, hvis hun ikke har eget utstyr!

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Låne bort vogn: greit nok

Låne bort sovepose: en gang iblant

Klær: kun ved nødstilfeller (tur må avlyses fordi Petter ikke har lue)

Kosedyr: ikke søren

Skrevet

Kanskje de ser på deg som en avslappa type som synes dette er ok?

Jeg var avslappa til det meste, så både klær, sko og vogn ble lånt bort i bhg. Er det egentlig viktig? Om ikke barnet ditt er der og trenger dette selv?

Anonymous poster hash: 42035...0db

Og hva hadde du gjort om et annet barn hadde laget hull i dressen til ditt barn, eller tissa gjennom og skoene stanket tiss?

Anonymous poster hash: ec731...336

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...