Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Han fridde rett etter vi fikk datteren vår for to år siden. Men da det kommer på banen å planlegge bryllup vil han ikke snakke om det, vi er enige om dato og alt!! Vi ligger også å ser oss om etter hus evt snakk om bygging. Men når det kommer noe som er aktuelt så skyver han unna alt og kommer med unnskyldninger. Lurer på om noe er galt! 😧 Anonymous poster hash: ba8ef...720
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Noe er galt. Han føler kanskje på ansvaret, forpliktelsene, alt. Ikke for å lage nedtur på,deg, men jeg svarte ja på frierietbfra min mann og angret som faen. Men det var ikke noen annen vei ut en å gjennomføre det. Nå er vi skilt. Anonymous poster hash: b0883...9cc
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Spør rett ut. "Jeg føler du ikke vil snakke om bryllup og hus, angrer du? Vil du ikke allikevel?" Anonymous poster hash: a18a6...aa7
Fandens Oldemor Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Ikke enig i det. Mange menn er feige og har beslutningsvegring når det gjelder "de store ting". Hvis han sjelden hopper i noe med begge beina ellers også, kan det like gjerne bare være det. Men du må jo snakke med han og forklare hvordan du har det, for det hørtes veldig trist ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå