Gå til innhold

Hvordan forholde meg til dette ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par år siden traff jeg en mann som har 3 barn med 2 ekser. Jeg har 2 fra før. Vi er i 40 årene så det blir ikke noe felles barn.

"Svigermor" var hyggelig i starten,men ble snurt da vi snakket om barn og hun ytret ønske om flere barnebarn,og jeg sa at vi ikke skulle ha noe felles barn.

 

Ærlig talt,sønnen hennes har allerede barn med 2 kvinner,og vi er begge i 40 årene som sagt. Mine barn er store,og har ikke noe ønske om flere barn.

Hun slettet meg også fra Facebook.

 

Nå er hun og de 2 kvinnene venner på Facebook,tross for at de alle var bitre fiender da jeg kom inn i bildet.

De skriver en del om meg,rotter seg sammen er vel dekkende. Dette vet jeg via andre som kjenner de.

Barna hans og jeg har kommet godt ut av det med hverandre,men nå er de farger av alle løgnene som fortelles om meg.

 

I dag sa jeg til kjæresten at jeg ikke kan delta i hans familie pga dette,bursdager o.l. Han mente jeg ikke skulle bry meg om det,men det gjør jeg.

 

Hvordan ville du taklet noe sånt?

 

Anonymous poster hash: 82ac3...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hev deg over det! Det hjelper vel ingenting å melde seg ut av familien i tillegg. Gå i bursdag og vær hyggelig, så får de sitte der og være sure hvis de vil.

 

Anonymous poster hash: 7c7d9...142

Skrevet

Jeg hadde ikke latt meg skremme vekk og deltatt på alt. Så hadde jeg vært superhyggelig og blid med alle!! Da har de ikke noe de kan klage på... Så får de bare være sur og grinete, og baksnakke deg. De blir vel helst irritert over at du er så hyggelig... he, he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...